تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

پیشنهاد جدید میلان برای «طارمی»

باشگاه میلان ایتالیا برای جذب مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو پیشنهاد جدیدی به پرتغالی‌ها داده اما مشخص نیست این انتقال بزرگ رقم می‌خورد یا با بن بست مواجه می‌شود.

کد خبر: ۱۵۲۸۶۲
۰۹:۲۰ - ۲۷ تير ۱۴۰۲

پیشنهاد جدید میلان برای «طارمی»

دیدارنیوز: میلان برای توافق با پورتو، برای جذب مهدی طارمی کار راحتی ندارد، چرا که هنوز از لحاظ مالی موفق نشده باشگاه پرتغالی را راضی کند.

گفته می‌شود باشگاه میلان به واسطه ارتباط با ژرژ مندس موفق شده با مهدی طارمی به توافق برسد و تنها باید باشگاه پورتو رضایت بدهد تا این بازیکن ایرانی پیراهن روسونری را بپوشد.

نیکولو اسکیرا خبرنگار حوزه نقل‌وانتقالات جزئیات این انتقال را هم اعلام کرد که قراردادی سه ساله و دستمزد ۳ میلیون یورو برای هر سال به اضافه پاداش است.

همچنین طبق خبری که سایت «فوتبال ایتالیا» منتشر کرده، باشگاه میلان حاضر شده ۱۳ میلیون یورو برای انتقال طارمی بپردازد که هنوز هم با درخواست ۲۵ میلیون یورویی پورتو فاصله دارد.

البته باشگاه پورتو طبق شرایطی خاص و با بند‌هایی ویژه حاضر است دریافتی اولش را به ۲۰ میلیون یورو هم کاهش دهد. در واکنش به این درخواست، باشگاه میلان حاضر شده پیشنهاد دیگری با مبلغ ۲۰ میلیون یورو برای طارمی آماده کند.

مهدی طارمی فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و موفق شد علاوه بر ۳۱ گل زده در تمامی رقابت‌ها و آقای گلی لیگ برتر پرتغال، ۱۴ پاس‌گل هم بدهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی