تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات کشور خبر داد

سامانه فنی ویژه برای انتخابات

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: در روز‌های آینده از سامانه‌ای فنی، پویا و چابک در چارچوب تحقق شاخص‌های چهارگانه انتخابات و با تمرکز بر مولفه سلامت، رونمایی می‌شود.

کد خبر: ۱۵۰۹۱۳
۱۲:۵۹ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

سامانه فنی ویژه برای انتخابات

دیدارنیوز: محمدرضا غلامرضا در چهارمین نشست ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: این سامانه پیرو مصوبات نشست‌های دوم و سوم ستاد انتخابات و در پی تلاش‌های مستمر و خستگی ناپذیر جمعی از جوانان مستعد و نخبه بومی و با هدایت و راهبری کمیته فناوری اطلاعات وزارت کشور آماده شده است.

وی در خصوص جزییات مباحث نشست چهارم ستاد انتخابات کشور گفت: در این نشست ضمن بحث و گفتگو در خصوص الگوی همکاری و تعامل سازنده با صدا و سیما، بر پیگیری و اجرایی شدن محور‌های پیشنهادی ارائه شده به آن سازمان، تاکید شد.

معاون سیاسی وزیر کشور تامین اقلام مورد نیاز انتخابات پیش رو در سال جاری را بخش دیگری از مباحث نشست امروز اعلام کرد که پس از ارائه گزارش کمیته مالی و پشتیبانی از اقدامات صورت گرفته در این خصوص، تمهیدات لازم اتخاذ شد.

غلامرضا در این نشست که استاندار تهران نیز حضور داشت، تاکید کرد که در نشست‌های آتی ستاد، استانداران سایر استان‌ها نیز به صورت نوبه‌ای و منظم شرکت خواهند داشت تا گزارش‌هایی از اقدامات و فعالیت‌های ستاد انتخابات استان‌های خود را به ستاد انتخابات کشور ارائه کنند.

همچنین در این نشست اعضای ستاد و روسای کمیته‌های آن، گزارش‌هایی از فعالیت‌ها و اقدامات خود را که می‌بایست براساس جدول زمانبندی انتخابات انجام می‌دادند، ارائه کردند و دبیر ستاد انتخابات کشور نیز گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته جهت تامین حق الزحمه عوامل اجرایی انتخابات و اصلاح آن متناسب با شرایط روز ارائه کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی