تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در استان بوشهر رخ داد

توقیف یک شناور با ۱۵ میلیارد تومان کالای قاچاق

فرمانده مرزبانی استان بوشهر استان بوشهر از توقیف یک شناور حامل محموله قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد تومان در بندر عامری این استان خبر داد.

کد خبر: ۱۵۰۶۳۳
۱۳:۲۴ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۲

توقیف یک شناور با ۱۵ میلیارد تومان کالای قاچاق

دیدارنیوز: سرهنگ یدالله شرفی، با اشاره به اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی نیرو‌های مرزبانی در نقاط مختلف ساحلی استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در این راستا تردد شناور‌ها در مرز دریایی خلیج فارس و نوار ساحلی استان بوشهر مورد رصد و پایش مستمر نیرو‌های مرزبانی قرار دارد.

وی با بیان اینکه برخورد با قاچاق کالا در راستای رشد تولید و حمایت از اقتصاد داخلی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد گفت: کالا‌های خارجی فاقد اسناد معتبر قانونی تحت تعقیب قرار می‌گیرد و با اینگونه محموله‌ها برخورد قاطع می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از استقرار پایگاه‌های مرزبانی در نوار ساحلی استان خبر داد و تصریح کرد: نیرو‌های مرزبانی شبانه‌روز تردد شناور‌ها مورد رصد قرار می‌دهند و با متخلفان برخورد می‌شود.

شرفی از شناسایی یک شناور حامل کالای قاچاق در بندر عامری خبر داد و بیان کرد: مرزبانان در پایگاه دریابانی بوشهر با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل محموله قاچاق در یک شناور و احتمال تخلیه غیرمجاز آن در بندر عامری مطلع شدند و این مهم را در دستور کار خود قرار دادند و با اقدام به موقع موفق به توقیف شناور شدند.

وی از کشف چند موتور مربوط به لنج از شناور توقیفی خبر داد و افزود: در بازدید مأمورین از شناور توقیفی، ۵ دستگاه موتور مربوط به لنج به ارزش ۱۵ میلیارد تومان کشف شد.

شرفی ضمن اشاره به دستگیری ۲ متهم و معرفی به مراجع قضایی خاطرنشان کرد: مرزبانان با اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی در آب‌های ساحلی استان بوشهر ضمن تأمین امنیت مرز دریایی خلیج‌فارس، کنترل دقیق شناور‌ها از جمله تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان، متخلفان و سودجویان تنگ می‌کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی