تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

محرومیت سنگین برای «آلیانز» پس از فاجعه مرگبار در ورزشگاه

باشگاه فوتبال آلیانزا السالوادور، پس از کشته شدن ۱۲ نفر از هوادارانش در ازدحام وحشتناک، یک سال از حضور تماشاگران در ورزشگاهش محروم شد.

کد خبر: ۱۵۰۰۵۲
۱۹:۰۸ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۲

محرومیت سنگین برای آلیانز پس از فاجعه مرگبار در ورزشگاه

دیدارنیوز: بیش از ۱۰۰ نفر در ورزشگاه کاسکاتلان باشگاه آلیانزا در السالوادور در اثر ازدحام جمعیت به شدت مجروح شدند و ۱۲ نفر جان باختند.

این باشگاه مجبور خواهد شد تا یک سال بازی‌های خانگی را پشت در‌های بسته انجام دهد، در حالی که آن‌ها تا ۲۱ جولای فرصت دارند تا جریمه ۲۴۰۰۰ پوندی اعمال شده توسط فدراسیون فوتبال سالوادور را بپردازند؛ و دپورتیوو FAS به مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف لیگ برتر سالوادوری صعود خواهد کرد.

نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور گفت که تحقیقات کاملی برای بررسی علت این حادثه انجام خواهد شد. مقامات ابتدا اعلام کردند که این فاجعه پس از آن رخ داد که جمعیت زیادی از هواداران سعی کردند وارد ورزشگاه ۴۴۰۰۰ نفری شوند. بازی حدود ۱۶ دقیقه بعد از شروع متوقف شد، زیرا هواداران برای جلوگیری از له شدن زیر دست و پا به زمین بازی هجوم بردند.

ماموران امنیتی و نیرو‌های اورژانس سعی کردند مردم را از ورزشگاه خالی کنند و ده‌ها آمبولانس در محل حاضر شدند، اما نتوانستند مانع مرگ ۱۲ نفر از تماشاگران شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی