تیتر امروز

حبیب الله پیمان: نباید فرصت مرحله دوم انتخابات را از دست داد/ دموکراسی شورایی باید جایگزین دموکراسی نمایشی شود
گفت و گوی ویژه دیدارنیوز در برنامه کنکاش با یک پژوهشگر:

حبیب الله پیمان: نباید فرصت مرحله دوم انتخابات را از دست داد/ دموکراسی شورایی باید جایگزین دموکراسی نمایشی شود

برنامه "کنکاش" در یکی از ویژه برنامه های خود با حبیب الله پیمان،پژوهشگر و نویسنده گفت و گوی متفاوتی را انجام داده که می‌بینید و می‌خوانید.
هادی قابل و حمید قاسمی فیض‌آبادی دلایل حمایت خود از پزشکیان را بیان کردند
جمهور ۱۴؛ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۶) / حضور دو روحانی حامی مسعود پزشکیان در استودیو

هادی قابل و حمید قاسمی فیض‌آبادی دلایل حمایت خود از پزشکیان را بیان کردند

ستاد روحانیون حامی مسعود پزشکیان تشکیل شد. دیدارنیوز میزبان دو روحانی از این کمپین بود، حجج اسلام هادی قابل و حمید قاسمی فیض‌آبادی تفاوت نامزد مورد حمایت خود در مقایسه با رقیب را بیان کردند.
چهار استاد دانشگاه خطاب به مردم: به پزشکیان رای بدهید
در میزگرد انتخاباتی مشترک دیدارنیوز و انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها:

چهار استاد دانشگاه خطاب به مردم: به پزشکیان رای بدهید

محمود صادقی (دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها)، ناصر مهدوی (استاد فلسفه)، تقی آزاد ارمکی (جامعه شناس) و مریم نصر اصفهانی (عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی) در میزگردی انتخاباتی مردم را...
درویش، سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد

بدهی‌های مالیاتی از سال ۷۵ پرداخت نشده بود!

رضا درویش، سرپرست باشگاه پرسپولیس در جلسه مجمع عمومی عادی این باشگاه که با حضور وزیر ورزش برگزار شد، اعلام کرد که بدهی‌های مالیاتی از سال ۷۵ پرداخت نشده بود.

کد خبر: ۱۴۸۵۸۹
۱۸:۲۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲

بدهی‌های مالیاتی پرسپولیس از سال ۷۵ پرداخت نشده بود!

دیدارنیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در اسنادی که از سال‌های قبل در باشگاه وجود دارد، هزینه‌ها مشخص است، اما درآمد‌ها مشخص نیست.

رضا درویش، در جلسه مجمع عمومی عادی این باشگاه که امروز سه‌شنبه برگزار شد، اظهار داشت: بعد از اینکه به عنوان مدیرعامل انتخاب شدم و تکلیف هیئت مدیره مشخص شد، کمیته پنج‌گانه‌ای را تشکیل دادیم و هر کمیته وظیفه تخصصی خود را دنبال کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در گذشته باشگاه قبل از اینکه وارد فرابورس شود دارای ساختار خاصی نبود و بیشتر روی تفکرات مدیران اداره می‌شد. از سال ۱۳۷۵ تاکنون باشگاه بدهی‌های مالیاتی را پرداخت نکرده که با زحمات سجادی و خاندوزی بخش قابل توجهی از بدهی‌ها پرداخت شد.

درویش گفت: در اسنادی که از سال‌های قبل در باشگاه وجود دارد، هزینه‌ها مشخص است، ولی درآمد‌ها مشخص نیست.

محمد دلبری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز اظهار داشت: اولین گام ما در باشگاه پرسپولیس، آسیب‌شناسی موضوعات مختلف بود و تلاش کردیم که موانع پیش‌رو را برداریم و بدهی‌ها را پرداخت کنیم. اگر تکلیف سهام و واگذاری باشگاه هرچه زودتر مشخص شود می‌توانیم دیگر مشکلات را نیز حل کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: کار بزرگی در زمان سجادی صورت گرفت و روند خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آغاز شد و باید این موضوع را به سرانجام برسانیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی