تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

وضعیت استقلال؛ توضیح وزارت ورزش درباره نامه سازمان بازرسی

پس از اینکه ذبیح‌الله خدائیان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد که حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به سوالات درباره وضعیت باشگاه استقلال پاسخ نداده، وزارت ورزش توضیحاتی در این زمینه ارایه کرد و نوشت: گزارش وزارت ورزش جوانان آماده شده و هفته آینده به سازمان بازرسی کل کشور ارسال می‌شود.

کد خبر: ۱۴۸۲۹۲
۱۱:۵۲ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲

وضعیت استقلال؛ توضیح وزارت ورزش درباره نامه سازمان بازرسی

دیدارنیوز: وزارت ورزش و جوانان درباره نامه سازمان بازرسی کل کشور توضیحاتی ارایه کرد.

وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد پاسخ این وزارتخانه به سازمان بازرسی کل کشور درباره عملکرد باشگاه استقلال آماده شده و هفته آینده به این سازمان ارسال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پی مصاحبه رییس سازمان بازرسی کل کشور درباره عملکرد باشگاه استقلال، روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان با تایید اظهارات مطرح شده توسط ذبیح‌الله خداییان اعلام کرد: «درباره مشروح ایرادات وارده به عملکرد شرکت فرهنگی ورزشی باشگاه استقلال، در تاریخ ١۴٠٢/٠١/٠۶ از طریق دبیرخانه محرمانه وزارت ورزش و جوانان این نامه واصل شد که بلافاصله در جلسه‌ای با حضور مدیرکل بازرسی، رییس مرکز حراست، معاون ورزش قهرمانی، معاون توسعه منابع و مدیرکل حقوقی وزارتخانه جلسه‌ای تشکیل شد و طبق صورت‌جلسه، مقرر شد که کارشناسانی از بازرسی، حراست، حقوقی و دو نفر کارشناس مالی در شرکت مستقر و نسبت به بررسی عملکرد و ارائه گزارش جامع اقدام کنند تا بعد از احراز هرگونه تخلف یا جرم مراتب از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری شود. حسب بررسی‌های انجام گرفته، گزارش وزارت ورزش جوانان آماده شده و هفته آینده به سازمان بازرسی کل کشور ارسال می‌شود.»

مطلب مرتبط:

وزیر ورزش به سوالات درباره استقلال پاسخ نداد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی