تیتر امروز

پیش بینی عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا: مسعود پزشکیان رئیس جمهور است/ به سعید جلیلی گفتند کنار برو، نرفت
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفتگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۳)

پیش بینی عباس امیری‌فر، فعال سیاسی اصولگرا: مسعود پزشکیان رئیس جمهور است/ به سعید جلیلی گفتند کنار برو، نرفت

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان عباس امیری فر، فعال سیاسی اصولگرا بودیم. او پیش بینی کرد که مسعود پزشکیان، رئیس جمهور است.
وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود
چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری/ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۲۲)

وهاب عزیزی: بساط فیلترینگ جمع می‌شود

در ادامه برنامه‌های انتخاباتی دیدارنیوز در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میزبان وهاب عزیزی دبیرکل تشکل جهادگران ایران اسلامی بودیم. ارزیابی این فعال سیاسی از میزان مشارکت و نامزدها را ببیند...
در سه هفته پایانی لیگ، دیدارها همزمان برگزار می‌شوند

خسروی: بهترین داوران برای بازی صدرنشین‌ها سوت خواهند زد

علی خسروی عضو کمیته داوران، معتقد است کم‌اشتباه ترین داوران باید برای قضاوت در دیدارهای سپاهان، استقلال و پرسپولیس انتخاب شوند و این اتفاق هم خواهد افتاد.

کد خبر: ۱۴۸۲۳۳
۱۲:۴۸ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲

خسروی: بهترین داوران برای بازی صدرنشین‌ها سوت خواهند زد

 

دیدارنیوزـ شقایق آسیایی: با توجه به حساسیت بازی‌های ۴ هفته پایانی لیگ برتر، کمیته داوران برنامه‌های ویژه‌ای در مورد داوری‌ها دارد. علی خسروی عضو کمیته داوران در این رابطه گفت: بعد از جلسه‌ای که در کمیته داوران داشتیم قرار شد برای ۴ هفته آخر شایسته‌ترین و کم اشتباه‌ترین داوران که بالاترین نمرات را گرفته‌اند برای بازی سه تیم سپاهان، پرسپولیس و استقلال در نظر بگیریم.

او ادامه داد: این شرایط فقط برای تیم‌های بالای جدول نیست. چون در پایین جدول هم ۹ تیم هستند که اگر امتیازها در هفته های باقی مانده جا به جا شود، احتمال سقوط دارند. پس همین حساسیت را برای آنها هم داریم و داورانی با اعتماد به نفس بالا  و نمرات عالی را برای این بازی‌ها در نظر می گیریم.

پرسش دیگر از علی خسروی این بود که آیا این امکان وجود دارد که با دوربین‌های صدا و سیما یا به صورت آفلاین چیزی شبیه به VAR در استادیوم هایی که سه تیم استقلال و پرسپولیس و سپاهان بازی دارند برقرار شود و به کم شدن اشتباهات و شائبه‌ها کمک کند؟ خسروی در این مورد پاسخ داد: نمی توانیم چنین کاری بکنیم چون اگر فیفا از این اتفاق باخبر شود به طور حتم فوتبال ایران را محروم می کند! اما رسانه‌ها می توانند از این روش‌ها استفاده کنند و به کم شدن اشتباهات داوری و ما کمک کنند.

خسروی با اشاره به اینکه همه مردم ایران حتی کسانی که گفته بودند برای ما نتایج ایران در جام جهانی مهم نیست، بعد از گل زنی چشمی و رامین رضاییان، گریه کردند، گفت: این نشان می دهد که مردم ما دنبال عدالت هستند. استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور، ملوان و سایر تیم‌های پرتماشاگر نعمت‌های فوتبال هستند که باید  مورد حمایت قرار بگیرند.

وی افزود: ما ساعت‌ها در کمیته داوران فکر و برنامه‌ریزی کردیم که در حق تیمی اجحاف نشود. ۴ هفته از لیگ باقی مانده و به غیر از هفته بیست و هفتم که دیدار دربی برگزار می‌شود و شرایط آن با بقیه بازی‌ها متفاوت است، بازی‌های سه هفته پایانی لیگ به طور همزمان برگزار خواهد شد.

خسروی: بهترین داوران برای بازی صدرنشین‌ها سوت خواهند زد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی