تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

مالخر ۵۰۰ میلیاردی دستگیر شد

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری مالخر حرفه‌ای خودرو‌های کامیون خبر داد و گفت: در تحقیقات انجام شده متهم سابقه‌دار به بزه انتسابی و خرید ۶ دستگاه کامیون مسروقه ایسوزو از سارقان به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

کد خبر: ۱۴۷۸۹۹
۱۸:۴۱ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۲

مالخر ۵۰۰ میلیاردی دستگیر شد

دیدارنیوز: سرهنگ حسینعلی ابن علی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در برخورد با متخلفان اظهار داشت: در پی اطلاع از باند سارقان حرفه‌ای خودرو‌های سنگین ایسوزو که از شهرستان‌های "ری، پرند و قرچک" به سرقت رفته بود، کارآگاهان موفق شدند هویت و مشخصات مالخر خودرو‌های مسروقه را شناسایی کنند.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی، سرانجام مخفیگاه متهم دریکی از گاراژ‌های غیرمجاز محدوده کهریزک شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی تیم‌های عملیات پلیس آگاهی این فرمانده به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری مالخر اموال مسروقه خبر داد و بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی لوازم و قطعات مکانیکی خودرو‌های سنگین مسروقه کشف شد و اموال مکشوفه به همراه متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ ابن علی گفت: در تحقیقات انجام شده متهم سابقه‌دار به بزه انتسابی و خرید ۶ دستگاه کامیون مسروقه ایسوزو از سارقان معترف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد و متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرای شهرری اعزام و با دستور قضائی روانه زندان شد.

سرهنگ ابن علی ابراز داشت: روز گذشته تماسی از سوی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تخریب چندین درب منازل مسکونی واقع در شهرک گلستان شهرری توسط فردی قمه به دست برقرار و تقاضای خدمات پلیسی کردند و سریعاً رئیس و عوامل عملیات کلانتری شهرری برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: بلافاصله مأموران در محل حاضر و مردی حدوداً ً ۴۰ ساله را با ظاهری نامناسب در حال تخریب واحد‌های مسکونی با استفاده یک قبضه سلاح سرد (قمه) و چوب‌دستی مشاهده کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری به برهم زدن نظم و امنیت عمومی توسط متهم اشاره کرد و گفت: متهم با دیدن مأموران با استفاده از سلاحی سردی که در اختیار داشت به سمت مأموران حمله‌ور شد که در یک عملیات پلیسی با درایت و اقتدار پلیس متهم زمین‌گیر و خلع سلاح شد.

وی با اشاره به اینکه متهم برای پی‌جوئی‌های انتظامی به مقر پلیس منتقل شد بیان داشت: تحقیقات اولیه نشان از این داشت این فرد به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارد و مشکلات روانی ناشی از مصرف مواد مخدر مؤثر در ارتکاب جرم متهم بوده است.

سرهنگ ابن علی از سابقه‌دار بودن متهم و ارتکاب جرائم مختلف از قبیل درگیری، حمل مواد مخدر، سرقت توسط وی خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون ۷ مال‌باخته به کلانتری مراجعه و شکایت خود را علیه متهم طرح کرده‌اند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی