تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
در آخرین جلسه امسال هیات دولت مطرح شد

رئیسی: قانون رتبه‌بندی معلمان با دقت تمام اجرا شود

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری صبح امروز یکشنبه در آخرین جلسه هیات دولت در سال ۱۴۰۱، با بیان اینکه انتظار مردم از دولت سیزدهم این است که عدالت محور و ملاک عمل در تصمیم‌گیری‌ها، اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها باشد، وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد، قانون رتبه‌بندی معلمان را با دقت تمام و در نظر گرفتن حقوق معلمان، اجرا کند.

کد خبر: ۱۴۶۸۳۸
۱۶:۵۱ - ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

رئیسی:

دیدارنیوز: رئیس جمهور با تأکید بر تلاش مضاعف مسئولان در مقابله با کم‌فروشی و گران‌فروشی بویژه در ایام تعطیلات نوروز، دستگاه‌های دولتی را موظف کرد در ایام تعطیلات با نظارت و تلاش بیشتر در حوزه‌های مختلف، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم را برای خدمت‌رسانی بهتر به ملت بزرگ ایران در نظر بگیرند.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز یکشنبه در آخرین جلسه هیئت دولت در سال ۱۴۰۱ با تأکید بر تلاش مضاعف مسئولان مربوط در مقابله با اجحاف، کم‌فروشی و گران‌فروشی بویژه در ایام تعطیلات نوروز، دستگاه‌ها و ادارات دولتی را موظف کرد در ایام تعطیلات با نظارت و تلاش بیشتر در حوزه‌های مختلف، تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم را برای خدمت‌رسانی بهتر به ملت بزرگ ایران در نظر بگیرند.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به تصویب و ابلاغ قانون رتبه‌بندی معلمان بر ضرورت اجرای کامل این قانون تأکید و وزارت آموزش و پرورش را مکلف کرد، قانون رتبه‌بندی معلمان را با دقت تمام و در نظر گرفتن حقوق معلمان، اجرا کند.

رئیس جمهور با تأکید بر لزوم رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات در سراسر کشور، توجه به همه مناطق کشور حتی دورترین روستا‌ها را در برنامه‌ریزی و توزیع امکانات به مسئولان و برنامه‌ریزان یادآور شد و گفت: انتظار مردم از دولت سیزدهم این است که عدالت محور و ملاک عمل در تصمیم‌گیری‌ها، اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها باشد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بررسی و تدوین برنامه هفتم توسعه کشور در جلسات فوق‌العاده و سه شیفته دولت، بر تسریع در آماده سازی برنامه هفتم و تقدیم آن به مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی