تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

«حقدادی»؛ رئیس جدید فدراسیون ژیمناستیک/ اینچه‌درگاهی از مجمع خارج شد

در روزی که زهرا اینچه‌درگاهی و تعدادی از اعضای مجمع حضور نداشتند، عابد حقدادی به عنوان رئیس فدراسیون ژیمناستیک انتخاب شد.

کد خبر: ۱۴۶۶۹۰
۱۳:۰۵ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱

«حقدادی» رئیس فدراسیون ژیمناستیک شد؛

دیدارنیوز: مجمع انتخاباتی فدراسیون ژیمناستیک صبح امروز و با ۴۵ دقیقه تأخیر، از ساعت ۱۰:۴۵ بدون حضور خبرنگاران برگزار شد. در این مجمع محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک حضور دارند.

زهرا اینچه‌درگاهی رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک با وجود اینکه در مجمع حضور داشت، صلاحیتش تأیید نشد و از مجمع بیرون آمد. پس از اینکه وی از مجمع بیرون آمد، تعدادی از اعضای مجمع نیز از جلسه بیرون آمدند، ولی انتخابات برگزار شد.

عابد حقدادی، حبیب نوظهوری و مقداد قلندرپور سه کاندیدایی بودند که برای احراز پست ریاست فدراسیون ژیمناستیک تأیید صلاحیت شدند. البته در مجمع مقداد قلندرپور از ادامه حضور در انتخابات انصراف داد.

۴۹ نفر اعضای حاضر در مجمع بودند که ۲۱ نفر از آن‌ها به همراه اینچه‌درگاهی از مجمع بیرون آمدند. حقدادی ۱۸ رای، نوظهوری ۸ رای کسب کرد و یک رای نیز سفید بود. با توجه به اینکه هیچ کدام نصف بعلاوه یک رأی را کسب نکردند (۲۶ رای)، به همین دلیل انتخابات به دور دوم کشیده شد و در دور دوم عابد حقدادی با ۲۰ رای به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد. نوظهوری ۶ رای کسب کرد و یک رای سفید بود.

این درحالی است که تعدادی از اعضای مجمع که با اینچه‌درگاهی از مجمع خارج شده بودند، قرار است صورتجلسه‌ای امضا کنند تا به نماینده فدراسیون جهانی گزارش اتفاقات امروز را ارائه کنند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی