تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

مسمومیت‌های سریالی در ایران؛ هیات رئیسه کارگروه ویژه تعیین شد

سخنگوی کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان از تشکیل اولین جلسه این کارگروه و تعیین هیئت رئیسه آن خبر داد.

کد خبر: ۱۴۶۱۵۳
۱۳:۵۳ - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مسمومیت‌های سریالی در ایران؛ هیات رئیسه کارگروه ویژه تعیین شد

دیدارنیوز: زهرا شیخی اظهار کرد: به دنبال دستور رئیس مجلس برای تشکیل کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان متشکل از چهار کمیسیون بهداشت و درمان، امنیت ملی و سیاست خارجی، آموزش و تحقیقات و شوراها، امروز اولین جلسه این کارگروه تشکیل شد.

وی توضیح داد: در این جلسه اعضای کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان تعیین شدند؛ از کمیسیون بهداشت و درمان خاتمی، ابراهیمی و بنده، از کمیسیون آموزش و تحقیقات متفکر آزاد و وحیدی، از کمیسیون شورا‌ها آصفری و کاظمی و از کمیسیون امنیت ملی همتی و کریمی قدوسی هستند.

شیخی در ادامه به ایسنا گفت: انتخابات هیئت رئیسه کارگروه ویژه بررسی علل مسمومیت دانش آموزان نیز برگزار شد که بر اساس آن کاظمی به عنوان رئیس، کریمی قدوسی نایب رئیس، وحیدی دبیر و بنده به عنوان سخنگو انتخاب شدیم.

به گفته وی در این جلسه هر یک از نمایندگان عضو چهار کمیسیون مجلس به ارائه گزارشی از آخرین جلسات برگزار شده و نتایج حاصله پرداختند.

شیخی در پایان گفت: فردا نیز جلسه‌ای با حضور مسئولانی از وزارتخانه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، کشور و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و پدافند غیرعامل برای ارائه آخرین گزارش تشکیل می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی