تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دعوا و قتل بر سر جای پارک

News Image Lead

مرد جوانی که به‌خاطر ارتکاب قتل بر سر جای پارک متواری بود پس از بازداشت مدعی شد برادرش عامل اصلی جنایت است.

کد خبر: ۱۴۵۴۳
۱۱:۵۶ - ۲۴ آبان ۱۳۹۷
 

دیدارنیوز ـ ساعت 4:35 دقیقه بعدازظهر 21 مهر مرگ مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت از سوی مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر به بازپرس جنایی تهران اعلام شد.در تحقیقات مشخص شد مقتول به همراه دوستش در مقابل مترو آزادگان مسافرکشی می‌کرده که در این زمان قاتل از پارکینگ خانه پدرش خارج شده و به بهانه سد معبر با آنها درگیر شده است.

این درگیری منجر به مرگ راننده جوان و مجروح شدن همراهش شد.از سویی عامل این جنایت برای رد گم کردن، پس از این اتفاق به کلانتری رفته و مدعی شده بود خودرواش به سرقت رفته است. به دستور بازپرس سجاد منافی آذر تحقیقات برای دستگیری عامل این قتل ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل متهم در خانه‌ای در جنوب پایتخت دستگیر شد.

مرد جوان در تحقیقات اولیه مدعی شد که قتل را برادرش مرتکب شده و او در زمان حادثه در محل حضور نداشته است. این درحالی بود که شاهدان، متهم را شناسایی کرده و مدعی هستند که او عامل اصلی قتل است.


بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران؛ متهم را برای تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داد و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی