تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از همایش سالانه صلح

مکتب ایرانی صلح در میانه‌ی دولت-ملتِ ناصلح!

خبرنگار دیدارنیوز با حضور در دومین پیش نشست همایش سالانه صلح و ادبیات انجمن علمی مطالعات صلح ایران که با همکاری خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، گزارشی تهیه کرده است که تقدیم می‌شود.

نجات ‌کوهنوردان گرفتار در بهمن کوه آبیدر سنندج

در پی بارش‌های اخیر برف و ریزش بهمن در کوه آبیدر سنندج، ۵ نفر از کوهنوردان سنندجی گرفتار برف شدند که ۳ نفر از حادثه‌دیدگان بلافاصله بعد از ریزش بهمن به کمک مردم نجات یافتند.

کد خبر: ۱۴۴۷۵۷
۱۷:۴۹ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۱

نجات ‌کوهنوردان گرفتار در بهمن کوه آبیدر سنندج

دیدارنیوز: کوهنوردان گرفتار در زیر بهمن کوه آبیدر سنندج توسط پرسنل ارتش کردستان نجات یافتند.

نیرو‌های ارتش در کردستان نیز بلافاصله برای یافتن حادثه‌دیدگان احتمالی سقوط بهمن در صحنه حاضر و به جستجو پرداختند و پس از ساعت‌ها تلاش، ۲ نفر دیگر گرفتار در برف کوه آبیدر سنندج را نجات دادند.

فرمانده ارتش کردستان نیز در گفتگو با تسنیم گفت: نیرو‌های ارتش آماده خدمت‌رسانی بی‌منت در هر حوزه‌ای به مردم عزیز استان هستند، کما اینکه در حوادث و بحران‌های مختلف نیز این را به اثبات رسانده و در صحنه حضور داشته‌ایم.

خدمات ارتش در زلزله، سیل و در جریان شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، بارش برف سنگین سال گذشته سنندج، توزیع آرد مابین نانوایی‌ها و پاکسازی معابر و خیابان‌ها، نمونه‌های بارزی از مردم‌داری و مردم‌یاری این نیروی مسلح ارزشی در کردستان است که هیچ‌وقت از اذهان عمومی مردم پاک نمی‌شود.

همچنین در این عملیات ۴۰ نجاتگر و ۹ خودروی امدادی هلال احمر شامل آمبولانس، خودرو نجات، خودرو کمک‌دار، خودرو پشتیبان و خودرو آرگون به محل اعزام شدند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی