"دوم آذرماه سالجاری بستهای که قرار بود از ورامین به بوشهر برسد پس از گذشت ۱۰ روز با بدترین شکل به دست مشتری رسید"؛ این جمله یکی از مشتریان تیپاکس است.
دیدارنیوز: یکی از مخاطبان دیدارنیوز طی تماسی اعلام کرد که "تیپاکس" امانت دار خوبی نیست و هیچ کدام از مسئولان این شرکت هم به شکایت من رسیدگی نکردند.
حالا ماجرا چه بود؛ یکی فردی که شرکت محصولات آرایشی بهداشتی دارد پس از ثبت سفارش مشتری که در استان بوشهر زدگی میکند، محصولات خریداری شده را بسته بندی و برای ارسال آن را به تیپاکس تحویل میدهد.
اینطور که این فرد تعریف میکند، بسته مورد نظر پس از پیگیری زیاد و بعد از ۱۰ روز به بدترین شکل ممکن تحویل مشتری میشود، تمام کارتن پاره و آسیب دیده بود.
مخاطب دیدار میگوید: از تیپاکس شکایت کردم، اما هیچ نتیجهای نداشت فقط چند روز پس از ثبت شکایت فردی با من تماس گرفت و شرح ماجرا را پرسید و پس از آن دیگر هیچ خبری از این شرکت نشد.
او تاکید میکند: از این پس دیگر با این شرکت همکاری نخواهم کرد و تیپاکس باید پاسخگوی این کم کاری خود باشد.