تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

آمار کرونا در ایران؛ دومین روز متوالی بدون فوتی

️در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست ندادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۳۳ نفر ماند.

کد خبر: ۱۴۰۹۹۵
۱۴:۲۲ - ۰۵ آذر ۱۴۰۱

آمار کرونا در ایران؛ دومین روز بدون فوتی

دیدارنیوز: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را به شرح زیر اعلام کرد:

از دیروز تا امروز ۵ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۲۶ نفر از آن‌ها بستری شدند و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۵۲۶ نفر رسید.

️در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ یک از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست نداد و مجموع جان‌باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۴ هزار و ۶۳۳ نفر ماند.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۳۳۵ هزار و ۳۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۴ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۸۳۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز نیست؛ ۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۱۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۳۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش دیدارنیوز، وزارت بهداشت اعلام کرد این دومین روز متوالی بدون مرگ و میر کرونایی در ایران است.

آمار واکسیناسیون کرونا در ایران

۶۵ میلیون و ۱۳۸ هزار و ۱۰۶ نفر دوز اول، ۵۸ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۱۷۲ نفر دوز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۲۳۸ نفر، دوز سوم و یادآور واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۸ هزار و ۵۱۶ دوز رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی