تیتر امروز

هادی قابل و حمید قاسمی فیض‌آبادی دلایل حمایت خود از پزشکیان را بیان کردند
جمهور ۱۴؛ گفت‌وگو‌های ویژه خبری دیدارنیوز (۱۶) / حضور دو روحانی حامی مسعود پزشکیان در استودیو

هادی قابل و حمید قاسمی فیض‌آبادی دلایل حمایت خود از پزشکیان را بیان کردند

ستاد روحانیون حامی مسعود پزشکیان تشکیل شد. دیدارنیوز میزبان دو روحانی از این کمپین بود، حجج اسلام هادی قابل و حمید قاسمی فیض‌آبادی تفاوت نامزد مورد حمایت خود در مقایسه با رقیب را بیان کردند.
چهار استاد دانشگاه خطاب به مردم: به پزشکیان رای بدهید
در میزگرد انتخاباتی مشترک دیدارنیوز و انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها:

چهار استاد دانشگاه خطاب به مردم: به پزشکیان رای بدهید

محمود صادقی (دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها)، ناصر مهدوی (استاد فلسفه)، تقی آزاد ارمکی (جامعه شناس) و مریم نصر اصفهانی (عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی) در میزگردی انتخاباتی مردم را...
رضا اسلامی:مردم حق دارند، نظام سیاسی و شیوه قانونگذاری را تعیین کنند/منشاء هر مشروعیتی مردم هستند
گفت و گوی دیدار در برنامه حقوق اساسی زنده با عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی

رضا اسلامی:مردم حق دارند، نظام سیاسی و شیوه قانونگذاری را تعیین کنند/منشاء هر مشروعیتی مردم هستند

دیدارنیوز در یکی دیگر از برنامه های حقوق اساسی زنده میزبان رضا اسلامی، عضو هیات علمی و استاد دانشگاه شهید بهشتی بود، او معتقد است که منبع هر قدرتی و منشاء هر مشروعیتی در جامعه مردم هستند.
بیست و دوحه (۸)، روز چهارم جام جهانی

بلژیک ۱ - کانادا صفر؛ عملیات نجات با کورتوا و میچی!

در چهارمین روز از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، چهار بازی انجام شد که در نخستین پیکار کروات‌ها به تساوی برابر مراکش رضایت دادند. از ساعت ۱۶:۳۰ آلمان به مصاف ژاپن رفت که این دیدار با برتری جالب و شوک‌آور نماینده آسیا همراه بود. اسپانیا هم آن روی بی‌رحم خود را به کاستاریکا نشان داد و با ۷ گل پیروز شد و در آخرین بازی شب، کانادا نمایشی شایسته و قابل احترام ارایه کرد اما مغلوب تجربه بلژیک شد.

کد خبر: ۱۴۰۸۸۸
۱۴:۰۹ - ۰۲ آذر ۱۴۰۱

اسپانیا ۷ - کاستاریکا صفر؛ «لاروخا»ی بی‌رحم!

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: عصر امروز تا نیمه شب چهار بازی دیگر در مرحله گروهی جام جهانی برگزار می‌شود به این ترتیب که: مراکش – کرواسی (۱۳:۳۰) در ورزشگاه البیت، آلمان - ژاپن (۱۶:۳۰) در ورزشگاه خلیفه، اسپانیا – کاستاریکا (۱۹:۳۰) در ورزشگاه الثمامه و بلژیک – کانادا (۲۲:۳۰) در ورزشگاه احمد بن علی.

بلژیک ۱ - کانادا صفر؛ تیم شایسته شکست خورد

تیم ملی بلژیک شب خوبی را سپری نکرد و خوش‌شانس بود از مخمصه‌ای که کانادا برایش ساخته بود فرار کرد؛ بلژیک تیم دوم رنکینگ فیفا در آغاز جام جهانی در حد یک مدعی نبود و ستاره‌هایش در حد انتظار نبودند.

برعکس کانادا جنگجو و شجاع ظاهر شد و بی‌دقتی در ضربات نهایی و نداشتن یک تمام کننده باعث هدر رفتن پنالتی و فرصت‌های گلزنی برای تیمی شد که شش روز پیش ژاپن را در یک بازی دوستانه ۲ بر یک شکست داد و ژاپنی‌ها ساعاتی پیش در قطر با همین نتیجه پوست آلمان را کندند.

خلاصه نیمه اول بلژیک و کانادا که با گل میچی باتشوایی به سود شیاطین سرخ اروپا تمام شد این بود؛ یکی بازی کرد، یکی نتیجه گرفت!

در همین نیمه، اما یک اشتباه بزرگ داوری هم رخ داد؛ پس از پنالتی اول برای کانادا، کمک داور در صحنه‌ای دیگر پاس رو به عقب بلژیکی‌ها را به اشتباه آفساید اعلام کرد تا کانادا از پنالتی دوم خود محروم شود. گاردین نوشت در دورانی که کمک داور ویدیویی وجود دارد، این اشتباه تکان‌دهنده است!

بهرحال وقتی تیمی در ۱۸ حمله تنها دو ضربه در چارچوب دارد و تیمی دیگر با کمترین حمله و سه بار در چارچوب به گل می‌رسد، کیفیت بازیکنان تعیین‌کننده است.

بلژیک با این برد، و پس از تساوی کرواسی و مراکش در صدر گروه ششم جام جهانی ایستاد.

اسپانیا ۷ - کاستاریکا صفر؛ «لاروخا»ی بی‌رحم!اسپانیا ۷ - کاستاریکا صفر؛ «لاروخا»ی بی‌رحم!اسپانیا ۷ - کاستاریکا صفر؛ «لاروخا»ی بی‌رحم!

 

اسپانیا ۷ - کاستاریکا صفر؛ جشنواره گل شاگردان انریکه در قطر

کامبک به سبک سعودی‌ها؛ شمشیر سامورایی بر پیکر یک مدعی!

تیم ملی اسپانیا با نمایشی بی‌نقص و درخشان با ۷ گل از سد کاستاریکا عبور کرد تا این‌گونه حضورش در جام جهانی ۲۰۲۲ را اعلام کند!

شاگردان انریکه یکی از مدعیان جدی قهرمانی در قطر، امشب مثل آب خوردن حریف خود را از پیش رو برداشتند؛ دنی اولمو، مارکو آسنسیو، فران تورس (۲ بار) گاوی ستاره جوان بارسا، سولر و موراتا برای لاورخا گلزنی کردند تا اولین دیدارشان در مرحله گروهی با جشنواره گل همراه باشد.

کاستاریکا در این دیدار یک طرفه، حرفی برای گفتن نداشت و بر اساس آمار بازی، اصلا نتوانست شوتی درون یا خارج از چارچوب حریف قدرتمند اروپایی‌اش داشته باشد. اسپانیا آمار ۸۱ درصدی مالکیت توپ را در اختیار داشت تا نشان دهد با توپ پر به قطر آمده.

در گروه پنجم، ساعاتی پیش ژاپن شگفتی‌ساز شد و آلمانی‌های مغرور را در نیمه دوم درهم شکست تا دیدار بعدی ژرمن‌ها با اسپانیا حسابی حساس و حکم مرگ و زندگی برای هانسی فلیک و تیمش داشته باشد.

بلژیک و کانادا از ساعت ۲۲:۳۰ آخرین دیدار امشب را از گروه ششم برگزار می‌کنند.

کامبک به سبک سعودی‌ها؛ شمشیر سامورایی بر پیکر یک مدعی!کامبک به سبک سعودی‌ها؛ شمشیر سامورایی بر پیکر یک مدعی!کامبک به سبک سعودی‌ها؛ شمشیر سامورایی بر پیکر یک مدعی!

 

آلمان ۱ - ژاپن ۲؛ آلمان در نیمه دوم تسلیم شد

دیدار مهیج و تماشایی آلمان - ژاپن دو نیمه کاملا متفاوت داشت. آلمان یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی در نیمه اول فشار سنگینی روی دروازه آسیایی‌ها آورد و با مالکیت توپ ۸۰ درصدی هر کاری خواست کرد، اما فقط به یک گل رسید تا این برتری شکننده ژاپن را امیدوار نگه دارد.

در نیمه اول گوندوگان ستاره ژرمن‌ها با یک پنالتی تیمش را پیش انداخت و یک گل از ژاپن و یکی از آلمان به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

در نیمه دوم، ژاپنی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند با سرعت کشنده خود دروازه ژرمن‌ها را هدف قرار دادند و به سبک کامبک بزرگ و تاریخی عربستان سعودی برابر آرژانتین از شکست یک پیروزی شیرین و دلچسب ساختند.

ریتسو دوان و تاکوما آسانو به زیبایی دروازه آلمانی‌ها را فرو ریختند تا شب تلخی برای هانسی فلیک و تیمش ثبت شود. ژاپن با برتری دو بر یک در این دیدار، فعلا در صدر گروه پنجم قرار گرفت و باید در انتظار نتیجه بازی اسپانیا و کاستاریکا بماند.

به این ترتیب پس از پیروزی عربستان برابر آرژانتین، یک شگفتی دیگر در روز‌های ابتدایی جام جهانی قطر رقم خورد!

برتری و مالکیت عجیب ژرمن‌ها برابر ژاپن!برتری و مالکیت عجیب ژرمن‌ها برابر ژاپن!برتری و مالکیت عجیب ژرمن‌ها برابر ژاپن!

نیمه قدرتنمایی ژرمن‌ها و تحقیرکننده برای ژاپنی‌ها

تقابل جالب مدعیان دو قاره اروپا و آسیا در جام جهانی قطر، در نیمه اول تفاوت‌های زیادی را نشان داد.

تیم ملی آلمان از ساعتی پیش به مصاف ژاپن رفته که نیمه اول با برتری کامل آنها در نتیجه و آمار بازی همراه بود. ابتدا ژاپن به گل رسید اما به دلیل آفساید رد شد. 

در ادامه آلمان یکی از مدعیان قهرمانی مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و آمار عجیب ۸۰ درصد مالکیت را در نیمه نخست رقم زد. ژاپن در این نیمه به زحمت می‌توانست از نیمه خودی خارج شود و بالاخره فشار زیاد ژرمن‌ها نتیجه داد و روی اشتباه دروازه‌بان و خطای او، یک پنالتی به سود آلمان اعلام شد.

گوندوگان ستاره منچسترسیتی به راحتی در دقیقه ۳۳ قفل دروازه سامورایی‌ها را باز کرد تا کار حریف آسیایی‌اش سخت و دشوار شود.

در لحظات پایانی این نیمه هم آلمان با ضربه کای هاورتز به گل دوم رسید که کمک داور ویدیویی به درستی به داور اشاره کرد که این گل آفساید بوده است.

نیمه اول با یک گل به سود آلمان تمام شد.

مراکش صفر - کرواسی صفر؛ حملات بی‌اثر!

مراکش صفر - کرواسی صفر؛ حملات بی‌اثر!

 

کرواسی صفر - مراکش صفر؛ توقف نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸

تیم ملی کرواسی فینالیست جام جهانی روسیه در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برابر مراکش متوقف شد.

در دیداری که هر دو تیم موقعیت‌های زیادی برای گلزنی خلق نکردند و تنها سه شوت در چارچوب داشت، کرواسی با وجود مالکیت توپ بیشتر خط حمله زهرداری نداشت و به تساوی بدون گل رضایت داد.

حکیم زیاش و تیمش در این دیدار جسور و شجاع بودند و اجازه ندادند کرواسی با لوکا مودریچ نامدار به هدفش که سه امتیاز بود برسد.

هر دو تیم در گروه ششم مسابقات هستند؛ جایی که بلژیک یکی از تیم‌های مدعی و پرستاره جام حضور دارد و امشب به مصاف کانادا خواهد رفت.

آلمان و ژاپن از گروه پنجم جام جهانی از ساعت ۱۶:۳۰ تقابل جذابی باهم خواهند داشت.

در انتظار شگفتی بعدی؟

در انتظار شگفتی بعدی؟

نبرد نایب قهرمان جام جهانی گذشته با حریف آفریقایی

از ساعت ۱۳:۳۰ امروز کرواسی و مراکش به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار با هیجان در نیمه نخست گلی نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه اول، این مراکش بود که در دقایق ابتدایی بهتر عمل کرد و بارها به دروازه کروات‌ها نزدیک شد.

در ادامه یاران لوکا مودریچ، کاپیتان پرافتخار کرواسی روند بازی را در دست گرفتند اما در لحظات پایانی موفق به گلزنی نشدند.

بر اساس آمار نیمه اول، کرواسی بیشتر مالکیت را در اختیار داشت و ۵۷ درصد مالک توپ و میدان بود. اما مراکش در تعداد شوت برتری داشت که البته ۵ شوت آن‌ها در چارچوب نبود و تنها کرواسی یک شوت از سه ضربه خود را در چارچوب دید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی