تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

سطح آب دریای خزر ۲۷ سانتی‌متر پایین آمد

معصومه بنی‌هاشمی، مدیر مرکز ملی مطالعات و تحقیقات دریای خزر مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو اعلام کرد که سطح آب دریای خزر بیش از ۲۷ سانتی‏متر نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش‌یافته است.

کد خبر: ۱۴۰۶۷۰
۱۱:۴۳ - ۲۹ آبان ۱۴۰۱

سطح آب دریای خزر ۲۷ سانتی‌متر پایین آمد

دیدارنیوز: مدیر مرکز ملی مطالعات و تحقیقات دریای خزر مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو گفت: سطح آب دریای خزر در سال آبی گذشته (۱۴۰۱-۱۴۰۰) با تشدید روند کاهشی، بیش از ۲۷ سانتی‏متر نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش‌یافته است.

سید معصومه بنی‌هاشمی افزود: انتظار می‌رود روند کاهشی سطح آب دریای خزر تا اواخر فصل زمستان نیز ادامه یابد.

وی ادامه‌داد: باتوجه‌به این‏که معمولاً کمترین سطح آب خزر در اواخر ماه آذر تا اواسط زمستان هرسال رخ می‌دهد، براین‌اساس، آثار تداوم کاهش سطح آب برای کاربری‏های متأثر از دریا، در ماه‌‏های پیشرو تا پایان سال تشدید خواهد شد.

مدیر مرکز ملی مطالعات و تحقیقات دریای خزر گفت: براین‌اساس و باتوجه به گزارش‏‌های اخیر منتشر شده از سوی مرکز و پیش‌‏بینی ادامه روند کاهشی سطح آب خزر و اهمیت مدیریت پیامد‌های حاصل از آن، درحال حاضر اقدام‌هایی توسط همه دستگاه‏‌ها و وزارتخانه‏‌های مرتبط در دست تدوین و برنامه‌‏ریزی است تا آمادگی‏‌های لازم برای شرایط آتی خزر از نظر کاهش سطح آب و پیامد‌های آن بر سواحل، کاربری‌‏های متنوع، اکوسیستم و محیط زیست و ... تحت عنوان برنامه جامع مدیریت آثار کاهش سطح آب خزر فراهم شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی