تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

نماینده مجلس: مردم از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند

پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند و وظیفه مسئولان پیگیری مشکلات است.

کد خبر: ۱۴۰۵۱۱
۱۳:۳۹ - ۲۵ آبان ۱۴۰۱

نماینده مجلس: مردم از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند

دیدارنیوز: محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس در تذکری گفت: هجمه سنگین دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به دلیل ناکارآمد بودن تحریم‌هایی است که سال‌ها علیه ما اعمال شده است.

وی با بیان اینکه «نتیجه تحریم‌های اقتصادی بروز مشکلاتی برای مردم بود» گفت: امروز در دنیا و در همه کشور‌ها بحث بر سر جدا شدن تحریم‌ها از فضای اقتصادی است؛ مسیری که امروز با همراهی دولت و مجلس دنبال می‌شود تا اساسا به سمت بهبود شرایط اقتصادی حرکت شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه عملکرد یک ساله دولت حاکی از تغییر جهت گیری‌ها به سمت مثبت است، افزود: البته دشمن در هفته‌های اخیر با استفاده از همه عقبه رسانه‌ای خود تمامی تلاشش را به کار گرفت تا با ادعای دروغین فضای کشور را این گونه ترسیم کند که مردم از انقلاب، امام و رهبری فاصله گرفته‌اند حال اینکه چنین چیزی درست نیست.

پورابراهیمی اضافه کرد: مردم از مشکلات اقتصادی رنج می‌برند و وظیفه مسئولان پیگیری مشکلات است. آنچه از اظهارنظر‌های میدانی از فضای عمومی کشور بدست آمده، این است که بزرگترین مشکلات به حوزه اقتصاد بر می‌گردد؛ آن‌هایی که به دنبال جدایی مردم از انقلاب بودند هم می‌دانند که پیگیری مشکلات اقتصادی اولویت ماست و ما با تمام توان در این عرصه تلاش خواهیم کرد. دشمن از هجمه اقتصادی سودی نمی‌برد و انقلاب و نظام به برکت الهی مسیر خود را استمرار خواهد داد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی