تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
فوتبال و فوتسال زنان هم آغاز شد

خاتون بم و شهرداری، صدرنشینان دوقلو

از روز جمعه سیزدهم آبان‌ ماه رقابت‌های فوتسال و فوتبال بانوان مجددا به راه افتاد در حالی که در پایان این دور از مسابقات، هیچ تغییری در دو جدول به وجود نیامد.

کد خبر: ۱۳۹۸۳۰
۱۳:۳۴ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱

خاتون بم و شهرداری

 

دیدارنیوز‌ـ شقایق آسیایی: در روز سیزدهم آبان، هفته اول از دور برگشت رقابت‌های فوتسال بانوان با چهار دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین دیدار پالایش نفت صدرنشین رقابت‌ها، موفق شد ۴ بر ۳ از سد تیم ملی حفاری اهواز بگذرد. این تیم هم اکنون با ۲۱ امتیاز، ۷ برد و یک باخت وتفاضل گل ۱۵+ در صدر جدول رقابت‌های لیگ باقی قرار دارد. پیکان تیم دوم جدول به دیدار فرهان ملارد رفت که موفق شد با حساب ۴ بر ۲ پیروز میدان باشد. پیکان در حال حاضر با ۶ برد، دو تساوی، بدون باخت و تفاضل گل ۲۰+ جدی ترین دنبال کننده پالایش محسوب می‌شود.

در دیگر دیدار دور برگشت تیم نصر فردیس موفق شد با حساب ۳ بر ۱ تیم هیات فوتبال نطنز را شکست دهد. در انتهای جدول هم تیم پویندگان فجر شیراز ۶ بر ۱ از در خانه مقابل مس رفسنجان شکست خورد تا فجری‌ها با ۷ باخت و ۱ برد و تفاضل منفی ۲۰ در قعر جدول باشند.

روز گذشته همچنین هفته سوم رقابت‌های فوتبال بانوان نیز با ۵ دیدار، پیگیری شد که در مهم‌ترین دیدارهای خاتون بم صدرنشین رقابت‌ها و مدافع عنوان قهرمانی مقابل شهرداری سیرجان با نتیجه ۱بر۱ متوقف شد. حساسیت این دیدار در تقابل این دو تیم در بالای جدول که هر دو با دو برد و یک تساوی و حتی تفاضل گل ۷+ برابر هستند و نتیجه این دیدار می توانست صدرنشینی را مشخص کند که عملا زور هیچ کدام از تیم‌ها به همدیگر نرسید و در هفته سوم باز هم هر دو تیم خاتون بم و شهرداری سیرجان صدرنشین ماندند.

تیم دوم جدول لیگ ایساتیس کران فارس در این هفته ۲ بر صفر میهمان خودش بادرود را شکست داد نکته جالب در مورد این دیدار این که با این نتیجه و ۳ امتیازی که ایساتیس کسب کرد این تیم نیز با ۷ امتیاز صدرنشین محسوب می شود و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته است‌.

در قعر جدول نیز تیم‌ پیکان در خانه بازی را ۳ بر یک به پالایش گاز ایلام واگذار کرد تا با ۳ باخت و تفاضل گل ۸- در قعر جدول رده بندی باشد.

برچسب ها: فوتبال زنان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی