تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

«سوریان» برمی‌گردد؟

محمدابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: سوریان نابغه کشتی ایران است و حضور او برای کشتی لازم و مفید است. او حتی بعد از استعفای خود هم به فدراسیون آمده که این موضوع استعفا و نبود او را منتفی کرده است. ما منتظر حمید سوریان هستیم.

کد خبر: ۱۳۹۵۱۸
۱۱:۴۰ - ۰۸ آبان ۱۴۰۱

«سوریان» برمی‌گردد؟

دیدارنیوز: سخنگوی فدراسیون کشتی اظهار امیدواری کرد نایب‌رئیس مستعفی هرچه زودتر به سر کار خود برگردد.

محمدابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی پیرامون بازگشت حمید سوریان به فدراسیون اظهار داشت: مشکلی بین حمید سوریان و علیرضا دبیر نیست؛ تنها مشکلات مالی است که سوریان مطرح کرده و گفته با توجه به مشغله‌هایی که دارم، شاید نتوانم مانند گذشته در سمت نایب‌رئیس کار خودم را دنبال کنم.

وی ادامه داد: به نظرم باید صبور باشیم و کمی زمان در اختیار سوریان قرار دهیم تا بتواند از مشکلات خود کم کند و بار دیگر به فدراسیون کشتی بیاید و به کارش ادامه دهد.

سخنگوی فدراسیون کشتی پیرامون در گفتگو با رادیو تهران عنوان کرد: سوریان نابغه کشتی ایران است و حضور او برای کشتی لازم و مفید است. او حتی بعد از استعفای خود هم به فدراسیون آمده که این موضوع استعفا و نبود او را منتفی کرده است. ما منتظر حمید سوریان هستیم؛ مشکلاتش که کمتر شود حتما به فدراسیون کشتی برمی‌گردد. فدراسیون هم استعفای او را نپذیرفته و دوست داریم هرچه زودتر سوریان به فدراسیون برگردد تا کشتی از حضور او استفاده کند.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی