تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد

مطالبات دانشجویان باید شنیده شود

محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم با اشاره به اینکه شورا و هیات رئیسه دانشگاه شریف درباره نوع برگزاری کلاس‌ها در آینده تصمیم گیری می‌کند، گفت: مطالبات دانشجویان باید شنیده شود و موظف هستیم به آن‌ها پاسخگو باشیم.

کد خبر: ۱۳۹۳۶۹
۱۲:۲۱ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱

مطالبات دانشجویان باید شنیده شود

دیدارنیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد که مطالبات دانشجویان باید شنیده شود.

محمدعلی زلفی گل در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره وضعیت اخیر دانشگاه‌های کشور اظهار کرد: طبیعی است که شور و نشاط دانشجویی در عرصه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی ظهور و بروز داشته باشد. خوشبختانه همکاران دانشگای و اساتید ما خودشان مسیر آموزش خود را پیش می‌گیرند، مطالبات دانشجویان هم باید شنیده شود و موظف هستیم به آن‌ها پاسخگو باشیم و در حد توان شرایطی را مهیا کنیم که جامعه دانشگاهی در پیشرفت علم و فناوری اثربخش‌تر از گذشته باشند.

وی درباره نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: کلاس‌ها حضوری است مگر در موارد خاصی که شرایط خوابگاهی خاصی وجود داشته باشد، در غیر اینصورت کلاس‌های مجازی نیست.

زلفی گل همچنین درباره کلاس‌های دانشگاه شریف بیان کرد: کلاس‌های دانشگاه شریف حضوری است، اما برای ورودی‌های جدید با توجه به امکانات وشرایط خاص تاکنون مجازی بوده و خود شورا و هیات رئیسه دانشگاه شریف درباره نوع برگزاری این کلاس‌ها در آینده تصمیم گیری می‌کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی