تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

استقلال – آلومینیوم؛ یک استقلالی مانع صدرنشینی؟

تیم استقلال امروز (جمعه) در حالی از آلومینیوم اراک میزبانی می‌کند که برای صدرنشینی و سبقت از پرسپولیس به برد با اختلاف دو گل مقابل اراکی‌ها نیاز دارد. رحمتی سرمربی آلومینیوم است و باید دید این دروازه‌بان سابق استقلال مانع صدرنشینی آبی‌ها خواهد شد یا خیر.

کد خبر: ۱۳۹۱۰۲
۱۰:۲۴ - ۲۹ مهر ۱۴۰۱

استقلال – آلومینیوم؛ یک استقلالی مانع صدرنشینی؟

دیدارنیوز: تیم استقلال در یکی از آخرین بازی‌های هفته دهم لیگ برتر به دیدار آلومینیوم اراک می‌رود.

بازی‌های هفته دهم لیگ با برگزاری ۴ بازی روز جمعه ۲۹ مهر به پایان می‌رسد. در یکی از این مسابقات در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی از ساعت ۱۷، استقلال میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. به بهانه این تقابل ۱۱ نکته مهم این بازی مرور شده است.

۱. استقلال در پایان هفته نهم با ۱۸ امتیاز هم‌امتیاز با تیم صدرنشین در رده دوم جای داشت. این تیم با توجه با به نتایج روز نخست هفته دهم، در صورت شکست ممکن است در رده چهارم جای می‌گیرد. با تساوی در رتبه دوم باقی می‌ماند و با برد با تفاضل بیش از یک گل صدرنشین لیگ می‌شود.

۲. آلومینیوم با ۱۲ امتیاز در رتبه نهم جای دارد. بهترین رتبه آلومینیوم در پایان هفته، پنجم و بدترین جایگاه، یازدهم خواهد بود.

۳. استقلال در ۶ هفته گذشته به ۳ پیروزی و ۳ تساوی دست یافته است. آلومینیوم در ۶ بازی قبلی، ۳ تساوی، ۲ پیروزی و یک باخت داشته است. این تیم ۴ بازی متوالی است که گل نخورده و در این بازی می‌تواند رکورد طولانی‌ترین زمان گل نخوردن در این دوره را بشکند.

۴. استقلال از نظر فنی یکی از بهترین تیم‌های لیگ بوده و بر اساس آمار «متریکا»، این تیم در مالکیت توپ، شوت، شوت در چارچوب، پاس و دریبل موفق جزو ۳ تیم برتر لیگ است. آلومینیوم اراک هم در نرخ تبدیل شوت به گل یکی از ۳ تیم ضعیف لیگ است.

۵. این پنجمین مصاف استقلال و آلومینیوم اراک در لیگ برتر خواهد بود. در اولین تقابل دو تیم، استقلال موفق به پیروزی شد، ولی بعد از آن ۳ مصاف بعدی با نتیجه تساوی به پایان رسید. مهدی رحمتی که یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تاریخ باشگاه استقلال محسوب می‌شود، در ۳ دیداری که برابر استقلال قرار گرفته به یک تساوی و ۲ شکست دست یافته است.

۶. آلومینیوم اراک با ۶ کلین‌شیت رکورددار لیگ تا پایان هفته نهم بود. این تیم با ناکامی در گلزنی در ۶ مسابقه بدترین آمار را در این فصل دارد. بازی‌های این تیم با میانگین ۰.۸۹ گل در هر بازی کم‌گل‌ترین بازی‌های این دوره بوده است. آلومینوم تنها تیمی است که در دیدار‌های خارج از خانه گل نخورده و با یک گل زده بدترین خط حمله را به عنوان مهمان دارد.

۷. چهار مصاف قبلی دو تیم در لیگ برتر ۴ گل داشته که این ۴ گل توسط ۴ گلزن متفاوت به ثمر رسیده شده است. ارسلان مطهری، میثم مجیدی، مهدی قایدی و کوین یامگا گلزنان قبلی این مسابقه هستند که هر ۴ بازیکن در حال حاضر در ترکیب دو تیم حضور دارند و می‌توانند آمار خود را بهتر کنند.

۸. محمد محبی ستاره این روز‌های استقلال با نمره ۷.۱۹ بهترین بازیکن این تیم در این فصل است. محمود قائدرحمتی با نمره ۷.۰۰ این عنوان را در آلومینیوم دارد. کوین یامگا و محمد محبی با ۳ گل بهترین گلزن استقلال در این فصل هستند. آلومینیوم در این دوره تنها ۴ گل زده که این ۴ گل توسط ۴ گلزن مختلف به ثمر رسیده شده است.

۹. در ترکیب آلومینیوم استقلالی‌های زیادی به چشم می‌خوردند. محمدرضا آزادی، علی دشتی، میلاد فخرالدینی، اسماعیل شریفات، سجاد آقایی و میثم مجیدی این بازیکنان هستند.

۱۰. استقلال برای بازی با آلومینیوم همچنان سیاوش یزدانی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و آرمان رمضانی هم همچنان شرایط حضور در زمین را ندارد.

۱۱. وحید کاظمی داور این مسابقه خواهد بود. این داور به طور متوسط ۵.۶۷ کارت زرد و قرمز به بازیکنان نشان داده و از این نظر بین داوران این دوره رکورددار است. آخرین باری که آلومینیوم با قضاوت این داور در استادیوم آزادی به میدان رفت موفق شد در جام حذفی مقابل پرسپولیس به یک پیروزی به یادماندنی دست یابد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی