تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

حضور نمادهای عروسکی نتانیاهو، ملک سلمان و ترامپ در راهپیمایی ۱۳ آبان

در مراسم راهپیمایی ۱۳ ابان امسال نمادهای عروسکی سران برخی از کشورها و رژیم‌های دشمن ملت ایران در دست راهپیمایی‌کنندگان قرار دارد.

کد خبر: ۱۳۷۱۴
۱۰:۱۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - طی ماه های اخیر، مثلت شوم عبری، عربی و آمریکایی برای به زانو درآوردن ملت ایران اقدام به طراحی  توطئه‌های گسترده علیه ملت ایران کرده اند در همین چارچوب در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال کاریکاتورهایی از رهبران این کشورها و رژیم اشغالگر قدس در دست برخی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی مشاهده می شود .

همچنین عروسک‌هایی که نماد ملک سلمان پادشاه عربستان، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و کشور انگلیس است در دست حاضران در این راهپیمایی قرار دارد.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی