تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

آتش‌سوزی در جنگل‌های کلاردشت به خاطر «عسل»!

مسعود ملکی، سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران از آتش سوزی در جنگل‌های شهرستان کلاردشت خبر داد و گفت: عده‌ای از بومیان و دامداران برای گرفتن عسل از داخل درختان و برای دور کردن زنبور عسل اقدام به برپایی آتش و دود کردند که آتش به درختان سرایت کرد و نتوانستند مهار کنند. این آتش سوزی تا این لحظه به حدود ۲ هکتار از جنگل‌های منطقه خسارت وارد کرده است.

کد خبر: ۱۳۶۷۷۵
۱۷:۲۹ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۱

آتش سوزی در جنگل‌های کلاردشت؛ خسارت به

دیدارنیوز: سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران - نوشهر، از آتش سوزی در جنگل‌های شهرستان کلاردشت خبر داد و گفت: به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه از مدیریت بحران استان درخواست ۲ بالگرد برای مهار آتش سوزی شده است.

مسعود ملکی، در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی در ارتفاعات کلاردشت اظهار کرد: صبح امروز گزارش آتش سوزی در جنگل‌های کلاردشت به اداره کل منابع طبیعی مازندران نوشهر اعلام شد و بلافاصله نیرو‌های این مرکز به منطقه اعزام شدند.

ملکی افزود: آتش سوزی در ارتفاعات بالادست روستای "پیمبور" اتفاق افتاده است و از آنجایی که منطقه صعب العبور و خارج از دسترس است از مدیریت بحران استان درخواست ۲ بالگرد برای مهار آتش سوزی شده است.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مردمی و منابع طبیعی با ابزار موجود در حال بالارفتن از ارتفاعات هستند، درباره علت آتش سوزی گفت: عده‌ای از بومیان و دامداران برای گرفتن عسل از داخل درختان و برای دور کردن زنبور عسل اقدام به برپایی آتش و دود کردند که آتش به درختان سرایت کرد و نتوانستند مهار کنند.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-نوشهر ادامه داد: این آتش سوزی تا این لحظه به حدود ۲ هکتار از جنگل‌های منطقه خسارت وارد کرده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی