تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...

جنجال تصاویر نخست‌وزیر زن فنلاند؛ «مارین» تست مواد مخدر داد

پس از انتشار تصاویر جنجالی از سانا مارین، نخست‌وزیر فنلاند که در یک جشن خصوصی با حالت غیرعادی دیده می‌شد، او اعلام کرد که نتیجه تست مواد مخدرش طی یک هفته آینده مشخص خواهد شد و نتیجه آن به طور علنی منتشر می‌شود.

کد خبر: ۱۳۵۷۸۵
۰۹:۰۵ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۱

جنجال تصاویر نخست‌وزیر زن فنلاند؛ «مارین» تست مواد مخدر داد

دیدارنیوز: سانا مارین، نخست‌وزیر فنلاند روز جمعه ضمن تاکید بر اینکه تاکنون مواد مخدر مصرف نکرده اعلام کرد که برای ابهام‌زدایی در این زمینه آزمایش مصرف مواد مخدر داده است.

انتشار تصاویری خصوصی از نخست‌وزیر فنلاند در جمع دوستانش انتقاد مخالفان دولت این کشور را برانگیخت. آن‌ها با اشاره به حالت غیرعادی سانا مارین و دوستانش در این تصاویر از نخست‌وزیر فنلاند خواسته بودند که تست مصرف مواد مخدر بدهد.

نخست‌وزیر ۳۶ ساله فنلاند با تاکید بر جنبه خصوصی این تصاویر گفته است که تنها به «رقص و آوازخوانی» پرداخته و اقدام «غیرقانونی» انجام نداده است. سانا مارین اظهار داشت: «این ویدئو‌ها خصوصی هستند و در محل خصوصی تصویربرداری شده‌اند. من شبی را با دوستانم می‌گذراندم.»

گروهی از رسانه‌ها و شخصیت‌های سیاسی فنلاند نحوه رقص سانا مارین در این تصاویر را «در شأن» نخست‌وزیر این کشور ندانسته‌اند. این در حالی است که گروهی دیگر بر حق سانا مارین برای خوشگذرانی با دوستانش تاکید می‌کنند.

رئیس دولت ائتلافی فنلاند نوشیدن مشروب الکلی در جریان پارتی با دوستانش را پذیرفته است.

به گفته نخست‌وزیر فنلاند نتیجه آزمایش مواد مخدر او طی یک هفته آینده مشخص خواهد شد و نتیجه آن به طور علنی منتشر می‌شود.

سانا مارین که در سال ۲۰۱۹ در سن ۳۴ سالگی به نخست‌وزیر رسید پیش از این به دلیل جشن‌های برگزار شده در اقامتگاهش مورد انتقاد قرار گرفته بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی