تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

کدخدایی: شورای نگهبان درباره CFT هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان گفت: بررسی CFT در شورای نگهبان هنوز به اتمام نرسیده است در این مورد در حال جمع‌بندی نهایی هستیم.

کد خبر: ۱۳۵۱۹
۱۳:۲۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۷

دیدارنیوز - عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به انتشار خبری درباره رد CFT در شورای نگهبان بیان کرد: بررسی CFT در شورای نگهبان هنوز به اتمام نرسیده است در این مورد در حال جمع‌بندی نهایی هستیم.
 
وی با بیان اینکه نظر شورا درباره CFT را اوایل هفته آینده اعلام می‌کنیم، گفت: اجازه بدهید نتیجه نهایی شنبه یا یکشنبه مشخص خواهد شد.
 
سخنگوی شورای نگهبان درباره اینکه آیا در صورت رد CFT در شورای نگهبان این لایحه به مجمع می‌رود، گفت: این کار بستگی به مجلس دارد که تصمیم بگیرد اگر به لایحه ایرادی وارد بود آن را برطرف کند یا آن را به مجمع تشخیص ارجاع دهد.
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی