تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

بیانیه سفارت ایران در پی توهین به قرآن در هامبورگ

سفارت ایران در برلین اقدام تحریک آمیز روز گذشته در شهر هامبورگ در هتک حرمت کلام الله مجید و اهانت به مقدسات اسلامی و انسانی، را شدیدا محکوم کرد.

کد خبر: ۱۳۵۱۱۳
۱۳:۴۲ - ۱۷ مرداد ۱۴۰۱

بیانیه سفارت ایران در پی توهین به قرآن در هامبورگ

دیدارنیوز: سفارت ایران در برلین در بیانیه‌ای هتک حرمت به قرآن را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: «سفارت جمهوری اسلامی در برلین اقدام تحریک آمیز روز گذشته در شهر هامبورگ در هتک حرمت کلام الله مجید و اهانت به مقدسات اسلامی و انسانی، را شدیدا محکوم می‌کند.

این اقدام هتاکانه بر خلاف اصل آرمان احترام به فرهنگ‌ها و اعتقادات است که در قانون اساسی آلمان مورد تصریح قرار گرفته است.

این عمل زبونانه که مصداقی بارز از سوء استفاده از آزادى با هدف فتنه انگیزی و نفرت پراکنی است، نه تنها از سوی مسلمانان بلکه از سوی پیروان سایر ادیان و انسان‌های آزاده و وجدان‌های پاک و معتقدان به همزیستی و گفتگوی بین ادیان الهی قویا محکوم است.

جمهوری اسلامی ایران ضمن پاسخگو دانستن دولت و مقامات آلمان در قبال این واقعه تاسف بار، تاکید دارد که برخورد با عوامل این اقدام توهین آمیز و پیگیری سریع قضائی جهت پیشگیری از تکرار چنین اقداماتی می‌تواند گامی در جهت رفع آلام معتقدان به ادیان الهى باشد.»

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی