تیتر امروز

کاملا هریس چگونه می‌تواند دونالد ترامپ را شکست دهد؟
از چشم جهان (۱۶۳)

کاملا هریس چگونه می‌تواند دونالد ترامپ را شکست دهد؟

به نظر می‌رسد در میان رای دهندگان رنگین پوست و همچنین جوانان آمریکایی، کاملا هریس نامزد دمکرات‌ها نسبت به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا – پیش از کناره گیری از رقابت‌های ریاست جمهوری - از اقبال بیشتری...
رضا نامجو: جامعه احساس می‌کند دو طرف ترازو تعادل ندارد/ با توقیف ماشین حق شهروندی تضییع می‌شود/ اگر طرح نور خواست مردم است، اثبات شود
گفت و گوی ویژه جامعه پلاس با یک وکیل پایه یک درباره طرح نور

رضا نامجو: جامعه احساس می‌کند دو طرف ترازو تعادل ندارد/ با توقیف ماشین حق شهروندی تضییع می‌شود/ اگر طرح نور خواست مردم است، اثبات شود

جامعه پلاس در یک گفت و گوی ویژه به سراغ موضوع طرح نور رفته و سوالاتی را با دکتر رضا نامجو، وکیل پایه یک دادگستری مطرح کرده که می‌خوانید.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان:

دشمن به دنبال سوء استفاده از بحران خشکسالی و کمبود آب در کشور است

جعفری چگنی گفت: دستگاه‌ها با هم افزایی و همکاری باید تمام توان خود را برای مدیریت منابع آب و رفع مشکل کمبود آن راهکار‌های مناسبی به کار گیرند و اجازه ندهند موضوع خشکسالی به حربه‌ای در دست دشمنان تبدیل شود.

کد خبر: ۱۳۱۸۹۱
۰۸:۴۵ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۱

دیدار نیوز: صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: دشمن به دنبال سوء استفاده از بحران خشکسالی و کمبود آب می‌باشد و نباید اجازه‌ی سوء استفاده از این بحران زیست محیطی برای تبدیل کردن آن به بحران امنیت ملی را بدهیم.

وی می گوید: قطعاً باید دستگاه‌های متولی در خصوص مدیریت آب، رفع مشکلات، آسیب‌های کمبود و حفظ و صیانت از منابع آبی راهکار‌های مناسبی به منظور تحقق توسعه پایدار اتخاذ کنند.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان بخش کشاورزی بیشترین مصرف آب در مقایسه با سایر بخش‌ها را دارد و یکی از مصرف‌کنندگان اصلی آب در کشور است که باید با برنامه ریزی و راهکار‌های مناسب به مدیریت منابع آبی و بهترین روش‌ها به الگوی کشت نیز در بهبود بهره‌وری آب در بخش کشاورزی اهمیت داد شود.

جعفری چگنی گفت: خشکسالی به کشاورزان این استان آسیب وارد کرده و دستگاه‌های متولی وظیفه دارند خسارات کشاورزان را جبران کنند و با درایت و تدبیر هم مطالبات کشاورزان را ادا و هم آب مورد نیاز مردم و صنایع را تامین نمایند.

به گفته او افزایش مصرف آب، وقوع خشکسالی‌های پیاپی، افزایش برداشت آب از عوامل خشکسالی است و اگر برای این بحران راهکار مناسبی اتخاذ نشود به بخش کشاورزی، آب شرب مردم و نیز بخش زیست محیطی آسیب و ضرر‌های جبران ناپذیری می‌رساند.

جعفری چگنی از دادستان‌های عمومی و انقلاب سراسر استان خواست در باب حقوق عامه ضمن نظارت بر عملکرد دستگاه‌های متولی آب، همکاری لازم را در جهت رفع و کاهش آسیب‌های ناشی از کمبود و بحران آب با این دستگاه‌ها داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با انتقاد از ضعف اطلاع رسانی دستگاه‌های متولی آب در خصوص بحران آب و خشکسالی، می گوید: برای مدیریت در مصرف آب باید برنامه ریزیی‌هایی صورت بگیرد و در این زمینه کارگروهی تشکیل و مشکلات پیش روی مسئله کمبود آب را به مردم اطلاع رسانی کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی