تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

‌سپاه قم: ‌ترور یکی از کارکنان سپاه صحت ندارد

سپاه استان قم طی بیانیه‌ای خبر ترور یکی از کارکنان سپاه را تکذیب کرد و گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به ماجرای درگیری مسلحانه چند روز قبل مامورین فرماندهی انتظامی استان با قاچاقچیان متواری مواد مخدر بوده است.

کد خبر: ۱۳۱۱۴۰
۱۰:۲۱ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۱

دیدارنیوز: پیرو انتشار خبری جعلی مبنی بر ترور یکی از کارکنان سپاه استان قم، روابط عمومی سپاه استان قم طی بیانیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است: پیرو انتشار خبری جعلی مبنی بر ترور یکی از کارکنان سپاه استان قم، ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌دارد، فیلم منتشر شده در فضای مجازی مربوط به ماجرای درگیری مسلحانه چند روز قبل مامورین فرماندهی انتظامی استان با قاچاقچیان متواری مواد مخدر بوده که در این درگیری، متأسفانه راننده یک خودروی عبوری مورد اصابت گلوله قاچاقچیان قرار گرفته و در اثر شدت جراحات وارده، جان باخت.

لذا ضمن تکذیب تروریستی بودن این حادثه و انتساب فرد جان باخته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به فعالان رسانه یادآور می‌شود که از انتشار اخبار کذب که منجر به رواج شایعه و تشویش اذهان عمومی می‌شود، پرهیز نمایند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی