تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

بازیکن مورد علاقه «مجیدی» در استقلال کیست؟

فرهاد مجیدی که خودش در استقلال ستاره بزرگ و محبوبی بود به چند بازیکن تیمش علاقه خاصی دارد. مجیدی در میان بازیکنان فعلی استقلال اعتقاد ویژه‌ای به صالح حردانی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیرحسین حسین زاده و رودی ژستد دارد.

کد خبر: ۱۲۹۲۱۱
۱۵:۰۲ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱

بازیکن مورد علاقه «مجیدی» در استقلال کیست؟

دیدارنیوز: فرهاد مجیدی اکثر بازیکنان تیمش را قبول دارد و اگر چنین نبود آن‌ها امروز در استقلال نبودند، اما بهرحال او هم مثل هر مربی دیگری به چند بازیکن علاقه ویژه‌ای دارد.

فرهاد مجیدی که خودش در استقلال ستاره بزرگ و محبوبی بود به چند بازیکن تیمش علاقه خاصی دارد و به قول معروف فوتبال آن‌ها را خیلی قبول دارد. به طور طبیعی همه بازیکنانی که در استقلال هستند مورد اعتماد مجیدی قرار دارند، ولی بهرحال امسال حدود ۸ بازیکن هم از استقلال جدا شدند و به تیم‌های دیگر رفتند.

مجیدی در میان بازیکنان فعلی استقلال اعتقاد ویژه‌ای به صالح حردانی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیرحسین حسین زاده و رودی ژستد دارد. در مرحله بعدی هم می‌توان نام بازیکنانی، چون سبحان خاقانی و آرمان رمضانی را مطرح کرد که عده‌ای عقیده داشتند در حد استقلال نیستند، اما مجیدی به پای آن‌ها ایستاد. فرهاد فوتبال جعفر سلمانی را از مدت‌ها قبل دنبال می‌کرد و صالح حردانی را از زمان تیم ملی امید می‌شناخت. طبعا او از یامگا و ژستد هم فیلم‌های زیادی دیده بود که جذبشان کرد. مجیدی البته در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن دیگر از جمله رایان تفضلی را هم می‌خواست که مقدمات جذب آن‌ها فراهم نشد، اما اکثر خرید‌های او جواب دادند و استقلال تبدیل به مدعی شماره یک قهرمانی شد.

در میان بازیکنان لیگ برتری، مجیدی به آرمین سهرابیان مدافع سابق استقلال هم که در گل گهر بازی می‌کند، علاقه داشت. او البته به جوان‌هایی، چون امیرعلی صادقی میدان داد و مسلما برای فصل آینده هم دست روی بازیکنان جوان و آینده دار مثل همین صادقی و حسین زاده خواهد گذاشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی