تیتر امروز

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود
افاضات اضافه

صبر ایوب زمان صبر منه اگر تمام نشود

عوام‌الملک در نامه‌ای به حضرت مسعود بابت دستاوردهای شگفت‌انگیز اخیر به او تبریک گفته و به ماجرای یک روزنامه و صبر ایوب هم اشاره کرده است.
حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

حمله آمریکا با بمب افکن B۲ به یمن/ لغو تمامی احکام انضباطی سال ۱۴۰۱/ ادعای اسرائیل در مورد مشخص شدن محل‌های حمله به ایران

این سی‌ و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

آمادگی کامل تیم خلیج فارس ماهشهر برای ادامه بازی‌های لیگ دسته دوم کشور/تلاشها برای صعود به دسته بالاتر مسابقات ادامه دارد

مالک باشگاه فوتبال خلیج فارس ماهشهر از آمادگی کامل این تیم برای ادامه بازی‌های لیگ دسته دوم کشور و تلاش‌ها برای صعود به دسته بالاتر مسابقات خبرداد.

کد خبر: ۱۲۸۶۵۳
۲۳:۳۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

آمادگی کامل تیم خلیج فارش ماهشهر برای ادامه بازی‌های لیگ دسته دوم کشور/تلاشها برای صعود به دسته بالاتر مسابقات ادامه دارد

به گزارش دیدارنیوز_ خوزستان، مجاهد محمدی مهر مالک باشگاه فوتبال خلیج فارس ماهشهر در گفتگو با خبرنگاردیدارنیوز از آمادگی کامل این تیم در ادامه مسابقات لیگ ۲ کشور خبر داد.

محمدی مهر افزود :خوشبختانه در مسابقات جام حذفی کشور باشگاه خلیج فارس شگفتی ساز لیگ حذفی شد و چند تیم لیگ برتر و لیگ یک را حذف و توانست تا مرحله نیمه نهایی صعود کند.

وی گفت: درجریان لیگ ۲ فوتبال نیز توانستیم با تلاش بازیکنان ومربیان باشگاه خلیج فارس در رتبه ۲ جدول لیگ ۲ قرار بگیریم و با توجه به اینکه ۶ بازی از مسابقات لیگ ۲ باقی مانده امیدوارم بتوانیم با صعود به لیگ یک نماینده شایسته ای برای مردم منطقه ماهشهر و خوزستان باشیم.


مالک باشگاه فوتبال خلیج فارس ماهشهر اضافه کرد: ۱۵ اردیبهشت بازی با شهید قندی یزد در ورزشگاه ماهشهر برگزار می‌شود که امیدوارم با حمایت همیشگی مردم در ادامه بازی‌ها شاهد صعود به لیگ یک کشور باشیم.

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی