دیدار استقلال و نساجی در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با صحنههای جنجالی و تنشهای فراوانی همراه بود که یکی از آنها، صحنه گل مردود شده رمضانی برابر نساجی بود. البته برخی از کارشناسان داوری معتقدند در دقایق اضافه نیمه دوم، که بازی با نتیجه بدون گل در جریان بود داور یک پنالتی برای نساجی اعلام نکرده است.
دیدارنیوز: استقلال در وقتهای اضافی بازی با نساجی، توانست دروازه حریف را باز کند، اما داور، گل این تیم را مردود کرد.
حذف استقلال از جام حذفی، دومین شوک بزرگ فوتبال ایران به فاصله ۲۴ ساعت بود. یکشنبه، پرسپولیس با شکست از آلومینیوم نتوانست به نیمه نهایی جام حذفی برسد و دوشنبه، استقلال دومین حذف شده بزرگ این مرحله لقب گرفت. دو تیمی که قرار بود در فینال یک دربی حساس را با هم برگزار کنند، هیچکدام نتوانستند به نیمه نهایی برسند. بازی استقلال هم مثل بازی پرسپولیس، حاشیههای داوری زیادی داشت و دو تیم، به قضاوت امیر عرببراقی معترض بودند.
اولین اعتراض شدید استقلالیها، در دقیقه ۹۶ بازی اتفاق افتاد. دقیقه ششم وقتهای تلف شده، صالح حردانی با حرکتی انفرادی دروازه نساجی را تهدید کرد و توپ به تیرک خورد. کادرفنی استقلال، اعتقاد داشتند توپ پس از برخورد به تیرک از خط دروازه رد شده است.
اعتراض کادرفنی استقلال، بخاطر جاگیری بد آنها نسبت به صحنه بود. در همان صحنه اصلی هم از دوربینهای تلویزیونی مشخص است که توپ با فاصله زیادی از خط فرود میآید. کادرفنی استقلال هم پس از دقایقی، متوجه اشتباهشان شدند و اعتراضشان را پس گرفتند.
بازی دو صحنه مشکوک به پنالتی یکی دقیقه ۹۱ در محوطه جریمه استقلال و یکی دقیقه ۱۱۰ در محوطه جریمه نساجی داشت. در هر دو صحنه، کارشناسان داوری مثل نوید مظفری، ابراهیم میرزابیگی و نوذر رودنیل اعتقادی به خطا و پنالتی ندارند.
اتفاق بزرگ مسابقه اما، دقیقه ۱۱۳ رقم خورد. آرمان رمضانی، روی هوا بلند میشود و با استفاده از اشتباه حقیقی، دروازه نساجی را باز میکند. عرببراقی، در این صحنه خطای رمضانی روی مدافع نساجی را میگیرد. صحنهای که تشخیص آن، بسیار دشوار است.
کارشناسان داوری هم در این صحنه، اختلاف نظر داشتهاند. نوید مظفری و نوذر رودنیل، اعتقاد دارند گل استقلال سالم بوده و داور به اشتباه، گل این تیم را مردود کرده است. ابراهیم میرزابیگی و حیدر سلیمانی، نظر داور را تایید میکنند و گفتهاند رمضانی با شارژ مدافع حریف ضربه سر میزند. همین موضوع، حاشیهها در مورد این صحنه را بیشتر کرده است.