تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
اعتراض جمعی از ورزشکاران رزمی به عدم کفایت رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی:

رئیس فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی فاقد مدرک تحصیلی لازم است

جمعی از ورزشکاران رزمی ایران در نامه‌ای نسبت به عدم کفایت رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ایران اعتراض کرده و نوشتند: خواهشمند است مدرک تحصیلی خود را در وب سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی‌های رزمی بارگزاری کنید.

کد خبر: ۱۲۶۸۹۴
۱۹:۲۱ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۱

رئیس فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی فاقد مدرک تحصیلی لازم است

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: جمعی از ورزشکاران رزمی ایران در نامه‌ای اعتراضی که برای دیدارنیوز ارسال کردند، خطاب به یوسف بهتری رییس انجمن فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ایران، نوشتند:

 
 
 جناب آقای یوسف بهتری رئیس محترم فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی
با سلام
 
احتراماً با عنایت به تماس تلفنی و درخواست دو تن از اعضای مجمع (امروز صبح یکشنبه ۲۱ فروردین ماه) و همچنین در جهت تنویر افکار عمومی و رفع ابهام موجودِ جامعه فهیم و زحمتکش انجمن‌های رزمی کشور، خواهشمند است مدرک تحصیلی خود را در وب سایت فدراسیون انجمن‌های ورزشی‌های رزمی درج، تا ابهامات به وجود آمده در تایید صلاحیت تحصیلی شما برای مجمع انتخاباتی ۱۳۹۸ فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی و موضوعات مربوطه بر طرف شود.
 
به عبارتی شفاف‌تر آیا آقای یوسف بهتری رئیس محترم فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، مدرک تحصیلی مکفی جهت تایید صلاحیت تحصیلی جهت ثبت نام و ورود به مجمع انتخاباتی فدراسیون مذکور را داشته است؟
 
یک تن از از ورزشکاران رزمی ایران که نامش محفوظ است، به دیدارنیوز گفت: «رئیس فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی فاقد مدرک تحصیلی لازم و مکفی است».
 
وی افزود: «طبق اساسنامه فدراسیون ورزش‌های رزمی، رئیس فدراسیون انجمن ورزش‌های رزمی باید فوق لیسانس داشته باشد و ما سند داریم اما آقای بهتری نهایتا دارای مدرک فوق دیپلم است».
 
به گزارش دیدار؛ شرایط احراز پست ریاست این فدراسیون به استناد بند 4 ماده شش آئین‌نامه مصوب وزارت ورزش و جوانان مورخ ۱۳۹۶/۰۶/۱۴، دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد یا همطراز مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی برای داوطلبین ریاست فدراسیون الزامیست!
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی