تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

آئین تکریم و معارفه مدیرامور برق شهرستان باوی برگزار شد

مدیرعامل برق اهواز در آئین تکریم و معارفه مدیرامور برق شهرستان باوی گفت: تامین برق مطمئن و پایدار به منظور رفاه و آسایش حال شهروندان به عنوان وظیفه ذاتی ما در هر ساعتی از شبانه روز و در هر شرایط آب و هوائی استمرار دارد.

کد خبر: ۱۲۶۲۳۹
۱۲:۲۳ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۱

آئین تکریم و معارفه مدیرامور برق شهرستان باوی برگزار شد

دیدارنیوز| به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز مدیرعامل این شرکت در آئین تکریم و معارفه مدیرامور برق شهرستان باوی گفت: تامین برق مطمئن و پایدار به منظور رفاه و آسایش حال شهروندان به عنوان وظیفه ذاتی ما در هر ساعتی از شبانه روز و در هر شرایط آب  و هوائی استمرار دارد و نسل جدید مدیران برق اهواز در کنار دانش و تجربه باید مردم داری را نیز سرلوحه کار خود قرار دهند.

عبدالحمید عباس شیاری افزود: با تلاش کارکنان و مدیران برق شهرستان باوی امروز نه تنها تامین برق دغدغه مردم نیست بلکه وقفه اندک در استمرار جریان برق نیز قابل پذیرش نیست و اینها همه مرهون زحمات و مدیریت همکاران خوبم در این شهرستان است.

مدیرعامل اهواز با تقدیر از زحمات محمدرضا علیپور مدیراسبق اموربرق باوی خدمات وی را ارزشمند توصیف و خاطرنشان کرد:آقای علیپور در تمام دوران کاری خود و بخصوص در مدت زمان مدیریت در منطقه سه و شهرستان باوی موفق عمل کرده اند و از آقای حیدری مدیر جدید این شهرستان نیز انتظار داریم این مسیر را با حدت بیشتری ادامه داده و لحظه ای از اهداف متعالی شرکت که پاسخگوئی و تامین رفاه و آسایش شهروندان است غفلت نورزند.

شیاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت برنامه ریزی به منظور عبور از پیک ۱۴۰۱گفت: همکاران ما در حوزه مشترکین، مهندسی و بهره برداری علاوه بر تسریع در واگذاری انشعاب باید با آمادگی کامل در مسیر تامین برق مطمئن و پایدار بکوشند و در این راه به مدیریت مصرف و رویت پذیری و کنترل بار توجه جدی نشان دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی