تیتر امروز

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

تهدید پوتین به حمله اتمی/ شکست مذاکرات هسته‌ای بین ایران و آمریکا/ سرنوشت پر ابهام حقوق کارگران

این بیست و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

دستگیری فرد شرور مسلح در دزفول

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری فردی که چندی پیش با سلاح کلاشینکف اقدام به قدرت نمایی و اذیت و آزار خانمی در ملاء عام نموده و کلیپ آن در فضای مجازی پخش شده بود خبر داد.

کد خبر: ۱۲۵۴۰۴
۱۴:۱۹ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۱

 

دستگیری فرد شرور مسلح در دزفول
دیدارنیوز ـ خوزستان: به گزارش دیدار خوزستان از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "روح اله گراوندی" در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قدرت نمایی و ضرب و جرح فرد مونث با سلاح و اعمال زور و متعاقب آن متواری شدن متهم، موضوع دستگیری بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ابتدا توسط مامورین دو نفر از همدستان متهم دستگیر و در سحرگاه لیل گذشته کاراگاهان ویژه پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی و اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شرق تهران گردیده و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی یک عملیات پیچیده و مقتدارانه و منسجم پلیسی در شرق تهران متهم اصلی را دستگیر نمودند.
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول، در ادامه تصریح کرد: متهم هیچ گونه ارتباطی با نهاد‌های نظامی و دولتی نداشته و علت ضرب و جرح، اختلافات خانوادگی بوده است.
سرهنگ گراوندی با اشاره به کشف سلاح کلاشنیکف و خودروی بکار رفته در صحنه جرم، اظهار داشت: تلاش و زحمات شبانه روزی دادستان عمومی و انقلاب دزفول و پشتیبانی خبری سربازان گمنام امام زمان (عج) این شهرستان در راستای همکاری با پلیس آگاهی قابل تقدیر است.
فرمانده انتظامی دزفول در خاتمه بیان داشت: تامین امنیت مردم شریف شهرستان دزفول خط قرمز پلیس بوده و این فرماندهی هیچ گونه تعارف و مماشاتی با اراذل و اوباش و مخلین نظم و امنیت نخواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی