تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

حمایت قوه قضائیه از تولیدکنندگان و کارآفرینان

محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه از عزم جزم و استوار قوه قضائیه برای حمایت و پشتیبانی ویژه از تولیدکنندگان و صنعتگران و کارآفرینان خبر داد.

کد خبر: ۱۲۵۳۳۲
۱۰:۵۲ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۱

حمایت قوه قضائیه از تولیدکنندگان و کارآفرینان

دیدارنیوز: حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در پیام نوروزی خود از عزم جزم و استوار قوه قضائیه برای حمایت و پشتیبانی ویژه از تولیدکنندگان و صنعتگران و کارآفرینان خبر داد.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه در پیامی فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ و نوروز باستانی را تبریک گفت. در پیام نوروزی رئیس قوه قضائیه آمده است:

نوروز ۱۴۰۱ معطر به عطر بهار طبیعت و شمیم اعیاد شعبانیه به خصوص ولادت حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه فرا رسیده و این امید را در قلب‌ها و جان‌های مستضعفین و منتظرین عالم دو چندان کرده که ورود به سال و قرن جدید شمسی، قرین با پایان فراغ و آغاز وصال و تحقق عدالت جهانی باشد.

ملت عزیز ایرانِ اسلامی طی سال‌های گذشته روز‌ها و ایام پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته، اما مثل لحظه به لحظه‌ی تاریخ، با صلابت و عزت از این فراز و نشیب‌ها عبور کرده و امروز در حال گذر از پیچ تاریخی و ورود سرافرازانه به قرن ۱۵ شمسی تبدیل به یک ملت قدرتمند، با تجربه، آبدیده، صبور و عزیز شده است.

در سال جدید که مبتنی بر اقتضائات زمانه و ضروریات کشور از سوی رهبر حکیم انقلاب با عنوان سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، عزمی جزم و استوار داریم تا در راستای وظایف ذاتی عدلیه با همکاری و هم‌افزایی سایر قوا از امر «تولید» که بحق یک «جهاد» نام گرفته است، از تولیدکنندگان و صنعتگران و کارآفرینان حمایت و پشتیبانی ویژه کنیم و در مقابل هر آنچه که مانع رونق و جهش اقتصاد مولد و اشتغالزا است بایستیم تا از این طریق ضمن تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامى، توطئه‌های دشمنان و عنودان که طی سال‌های اخیر از هیچ تلاشی برای زمین زدن اقتصاد ملی و معیشت مردم فروگذار نکرده‌اند را خنثی سازیم.

همچنین خود را موظف و مکلف می‌دانیم در حیطه مسئولیت‌ها و اختیارات قانونی خود در دوره تحول و تعالی بویژه در مقوله‌های ناظر بر احیای حقوق عامه، گسترش عدل، انسداد بستر‌ها و گلوگاه‌های فساد، صیانت از بیت‌المال و کمک به تقویت بنیه اقتصادی و تولیدی کشور، بیش از پیش مجاهدت کنیم.

در این فرصت جا دارد خدا قوت و آرزوی توفیق برای کارکنان دستگاه قضا داشته باشم که با همه توان و با وجود سختی‌ها و کمبود‌ها سعی داشته‌اند یک جهاد قضایی را محقق کنند.

سال نو و بهار طبیعت را به همه هموطنان عزیز تبریک عرض کرده و صحت و سلامت همه را از خداوند متعال خواستارم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی