تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

عارف: دیر یا زود هیمنه پوشالی رژیم‌های مستبد فرو می‌پاشد

محمدرضا عارف، رئیس بنیاد امید ایرانیان با محکوم کردن اقدام عربستان سعودی در اعدام مسلمانان نوشت: تجارب تاریخی نشان داده است، رژیم‌های مستبدی که به نام دین مخالفین خود را با خشونت بارترین روش‌ها حذف می‌کنند دیر یا زود هیمنه پوشالی آن‌ها فرو خواهد پاشید.

کد خبر: ۱۲۴۹۷۳
۱۱:۳۷ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۰

عارف: دیر یا زود هیمنه پوشالی رژیم‌های مستبد فرو می‌پاشد

دیدارنیوز: رئیس بنیاد امید ایرانیان طی یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به اعدام دسته جمعی بیش از ۸۰ نفر از مسلمانان در عربستان، تاکید کرد: رژیم‌های مستبدی که به نام دین مخالفین خود را با خشونت بارترین روش‌ها حذف می‌کنند دیر یا زود هیمنه پوشالی آن‌ها فرو خواهد پاشید.

محمدرضا عارف در واکنش به به اعدام ۸۱ نفر در عربستان در یادداشتی نوشت:

قتل عام گسترده بیش از ۸۰ تن از جمله ۴۱ جوان شیعه معترض در عربستان توسط رژیم ستمگر آل سعود که برای ارعاب شهروندان سعودی صورت گرفت نشان داد که تمامی ادعا‌های این رژیم درباره ایجاد اصلاحات دروغ و تبلیغاتی تو خالی است.

این جنایت هولناک علیه جوانانی صورت گرفت که از حق مشروع خود برای ابراز عقیده استفاده کرده بودند. تجارب تاریخی نشان داده است، رژیم‌های مستبدی که به نام دین مخالفین خود را با خشونت بارترین روش‌ها حذف می‌کنند دیر یا زود هیمنه پوشالی آن‌ها فرو خواهد پاشید.

رژیم آل سعود با بهره گیری از توجه جهانی به جنگ روسیه و اوکراین، دست به سرکوب و تصفیه نیرو‌های داخلی زده و با گنجاندن نام جوانان مسالمت‌جوی شیعه در فهرست متهمان به تروریسم، قتل روانی هم مرتکب شده است.

در این میان سانسور رسانه‌ای این جنایت توسط نظام‌های مدعی حقوق بشر و نیز سکوت غرب رفتار دوگانه آنان را با موضوع حقوق بشر بیش از گذشته برای افکار عمومی جهان نمایان ساخت.

انتظار است سازمان‌های بین المللی و شخصیت‌های آزادیخواه جهان با محکومیت این جنایت علیه بشریت مانع از تدوام اینگونه اقدامات ضد انسانی توسط رژیم‌های مستبد و ستمگر شوند.

منبع: ایلنا
برچسب ها: محمدرضا عارف
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی