تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام‌کرد

تداوم بارش‌ها تا روز پنج شنبه در اغلب نقاط کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده سامانه بارشی به صورت پراکنده در بیشتر نقاط کشور فعال است و در نیمه شمالی کشور از امروز تا پایان هفته دما تا ۸ درجه کاهش خواهد داشت.

کد خبر: ۱۲۴۸۳۸
۱۰:۵۹ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰

تداوم بارش‌ها تا روز پنج شنبه در اغلب نقاط کشور

دیدارنیوز ـ کبری رفیعی روز دوشنبه درباره وضعیت آب و هوا گفت: امروز در استان‌های لرستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر، شمال فارس، مرکزی، قم، اصفهان، یزد، سمنان، خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی، سواحل خزر، استان‌های تهران، البرز، اردبیل، شمال آذربایجان‌شرقی و جنوب آذربایجان‌غربی، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

رفیعی ادامه داد: با توجه به تقویت بارش‌ها در استان‌های اعلام شده فردا، گسترده بارش‌ها مناطق غرب و شمال‌غرب را نیز در بر می‌گیرد. هم چنین در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه شهر‌های مرزی غرب و جنوب‌غرب کشور به علت وزش باد شدید در کشور عراق با نفوذ گرد وخاک شدید مواجه خواهند بود.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه بارش‌ها در نوار شمالی، چهارمحال‌وبختیاری و کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

به گفته کارشناس سازمان هواشنایی روز پنجشنبه بارش‌ها در نوار غربی پراکنده است و در عین حال همچنان سواحل خزر، بلندی‌های البرز، خراسان‌شمالی و خراسان‌رضوی بارش دارند و اواخر روز پنجشنبه سامانه بارشی کشور را ترک می‌کند.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: روز پنجشنبه در دامنه جنوبی البرز در استان‌های البرز، تهران، سمنان، بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور، وزش باد شدید و همراه با خیزش گردوخاک است.

بنابر اعلام کارشناس سازمان هواشناسی طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه آب‌های دریای خزر و خلیج فارس مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران امروز کمی ابری گاهی با وزش باد همراه است که در ساعت بعدازظهر نیمه ابری می‌شود و اوایل شب بارش دارد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی