تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

حقوق نمایندگان مجلس بالاخره «شفاف» شد!

بر اساس مصوبه امروز، مجلس مکلف است حقوق نمایندگان و مدیران مجلس را برای نظارت عموم مردم به طور شفاف و ماهیانه در سامانه سازمان امور استخدامی کشور قرار دهد.

کد خبر: ۱۲۴۳۸۵
۱۵:۱۴ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

حقوق نمایندگان مجلس بالاخره «شفاف» شد!

دیدارنیوز: مجلس مکلف شد حقوق نمایندگان و مدیران مجلس را برای نظارت عموم مردم به طور شفاف و ماهیانه در سامانه سازمان امور استخدامی کشور قرار دهد.

نمایندگان در نشست علنی امروز- سه شنبه (۱۷ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی با الحاق به بند «الف» تبصره ۲۰ به شرح ذیل ۲۰۰ رای موافقت کردند:

احمد امیر آبادی فراهانی در توضیح پیشنهاد خود گفت امروز عده‌ای مساله حقوق نمایندگان را بهانه کردند که مجلس را به حاشیه ببرندپیشنهاد این است که مجلس مکلف است حقوق نمایندگان و مدیران مجلس را برای نظارت عموم مردم به طور شفاف و ماهیانه در سامانه سازمان امور استخدامی کشور قرار دهد از همکاران خواهش دارم به این پیشنهاد رای بالایی دهید.

متن مصوبه بدین شرح است: مجلس مکلف است حقوق نمایندگان و مدیران مجلس را برای نظارت عموم مردم به طور شفاف و ماهیانه در سامانه سازمان امور استخدامی کشور قرار دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی