تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

تهاجم روسیه به اوکراین؛ شهردار هوستومل هنگام توزیع غذا کشته شد

یوری ایلیچ پریلیپکو، شهردار هوستومل در دوازدهمین روز تهاجم نظامی روسیه به اوکراین، هنگام توزیع غذا و دارو بین بیماران و نیز حین تسلای مجروحان جان باخت.

کد خبر: ۱۲۴۲۵۳
۱۵:۰۸ - ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

تهاجم روسیه به اوکراین؛ شهردار هوستومل هنگام توزیع غذا و دارو کشته شد

دیدارنیوز: منابع محلی در اوکراین از کشته شدن شهردار هوستومل، در شمال غربی کی‌یف که یک پایگاه نظامی در آن واقع شده است، خبر دادند.

شهرداری هوستومل با انتشار پیامی در فیس‌بوک تایید کرده است که یوری ایلیچ پریلیپکو، شهردار این شهر در دوازدهمین روز تهاجم نظامی روسیه به اوکراین هنگام توزیع غذا و دارو بین بیماران و نیز حین تسلای مجروحان جان باخت.

فرانس‌پرس بدون اشاره به نحوه کشته شدن شهردار هوستومل بخشی از بیانیه شهرداری را منعکس کرده که در آن آمده است: «هیچ کس او را مجبور نکرده بود که با گلوله‌های دشمن روبرو شود. او می‌توانست مانند صد‌ها نفر دیگر در یک سرداب پنهان شود.»

هوستومل، در شمال غربی کیف واقع شده و محل استقرار فرودگاه نظامی آنتونوف است که در ۲۵ فوریه، یک روز پس از آغاز تهاجم نظامی به اوکراین، هدف حمله نیرو‌های روسی قرار گرفته بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی