تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
رئیس شورای شهر خطاب به مدیران مناطق شهرداری در جلسه بررسی وضعیت آسفالت معابر شهر؛

اعضای شورا برای تکمیل و ترمیم آسفالت معابر تا سال جدید اولویت و دغدغه دارند

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز ضمن اشاره به شرایط صدور مجوز حفاری جدید منوط بر ترمیم نوارهای حفاری شده قبلی توسط آبفا، گفت: تکمیل و ترمیم نوارهای حفاری شده توسط دستگاه‌های مختلف و همچنین افزایش تولید آسفالت و سرعت بخشیدن به ترمیم آسفالت معابر مناطق مختلف شهر تا پایان سال اولویت و دغدغه اصلی اعضای شورای شهر است.

کد خبر: ۱۲۲۸۷۲
۲۰:۱۹ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰

اعضای شورا برای تکمیل و ترمیم آسفالت معابر تا سال جدید اولویت و دغدغه دارند

 به گزارش دیدارنیوز خوزستان :سیاوش محمودی در جلسه بررسی وضعیت آسفالت معابر شهر که روز دوشنبه ۲ اسفند ماه با حضور اعضای شورای شهر، قائم مقام شهردار، سرپرست معاونت فنی عمرانی، سرپرست سازمان عمران و مدیران مناطق در صحن شورا برگزار شد، اظهار کرد: آسفالت معابر یکی از دغدغه های جدی شهروندان است، به دلیل وضعیتی که فاضلاب شهر اهواز داشته، پروژه های زیادی در زمینه آب و فاصلاب در سطح شهر اجرایی شده و یا در حال اجرا است و این امر سبب شده حفاری های زیادی در معابر صورت گیرد.

وی افزود: تکمیل و آسفالت نشدن نوارهای حفاری همچنین لکه گیری های سطح شهر سبب ایجاد مشکلاتی در تردد شهروندان، وضعیت بهداشت محیط به دلیل ایحاد گرد و خاک، نارضایتی و اعتراض مردم شده است.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: با دعوت معاونین شهردار و مدیران مناطق شهرداری در جلسه شورای شهر دغدغه مندی اعضای شورای شهر در این خصوص به آن ها اعلام شد تا مسئله آسفالت معابر را جدی بگیرند و ظرف یک ماه آینده و تا پیش از پایان سال، آسفالت معابر به عنوان اولویت اول با رعایت اولویت معابر اصلی و پر تردد در دستورکار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: سازمان عمران باید حجم تولید آسفالت را افزایش دهد و شهرداران مناطق نیز با افزایش تیم های عملیات آسفالت خود در این خصوص عمل کنند و اگر نیاز باشد شهرداری اهواز نسبت به ترک تشریفات قرارداد اقدام کند تا بتوانیم پیش از آغاز سال جدید پیشرفت قابل توجهی در اسفالت معابر داشته باشیم.

محمودی توضیح داد: بارها اعلام شده و باز هم تاکید می کنیم که آبفا و سایر دستگاه هایی که در سطح معابر حفاری انجام می دهند تا زمانی که حفاری های گذشته را ترمیم و به حالت قبل بازنگردانند مجوز حفاری جدید به آنها داده نمی شود، مناطق نیز باید در این خصوص اهتمام کامل داشته باشند.

وی تصریح کرد: دستگاه ها اگر برنامه ای برای حفاری در سال آینده دارند باید بدانند، شهروندان، شهرداری و شهر دیگر تاب این وضعیت را ندارند. مشکلی برای صدور مجوز نداریم و به هر میزانی که بخواهند مشروط به ترمیم حفاری های قبلی مجوز حفاری جدید برای آنها صادر می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: آبفا تا کنون اقدامات خوبی برای شهر انجام داده است اما باید این اقدامات به کام مردم با ترمیم و آسفالت نوارهای حفاری شیرین باشد و دیگر با گرد وخاک و چاله های حفاری روبرو نشوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی