تیتر امروز

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم
گفت و گوی ویژه دیدار با یکی از اعضای کارگروه انتخاب وزیر نفت

علی بختیار: زنگنه می‌دانست رای نمی‌آورد، نیامد/ ممکن است وزرای اصلاح طلب رای نیاورند/ نخواستم وزیر شوم

دیدارنیوز در روزهایی که بازار گمانه زنی ها برای انتخاب وزراء داغ است، در یک گفت و گوی ویژه خبری آنچه در کارگروه انتخاب وزیر نفت گذشته است را از علی بختیار عضو این کارگروه و نماینده پیشین مجلس...

دو فرمان «پوتین» درباره شرق اوکراین

رئیس جمهور روسیه از وزارت دفاع این کشور خواست تا از حفظ صلح در جمهوری خلق دونستک و لوهانسک توسط نیرو‌های مسلح روسیه اطمینان حاصل کند. در این دو فرمان، پوتین همچنین به وزارت خارجه روسیه دستور داده است تا مذاکرات با مقامات دونتسک و لوهانسک درباره «ایجاد روابط دیپلماتیک» را شروع کنند.

کد خبر: ۱۲۲۷۴۶
۰۸:۰۷ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰

دو فرمان «پوتین» درباره شرق اوکراین

دیدارنیوز: پوتین به وزارت دفاع روسیه دستور داد تا از حفظ صلح در جمهوری خلق دونستک و لوهانسک توسط نیرو‌های مسلح روسیه اطمینان حاصل کند.

به نقل از روسیا الیوم، احکامی که توسط پوتین برای به رسمیت شناخته شدن این دو جمهوری امضا شد در وبسایت اطلاعات حقوقی دولت روسیه منتشر شد.

در این اسناد آمده است که نیرو‌های مسلح روسیه برای برقراری صلح، وارد مناطق دونتسک و لوهانسک، در شرق اوکراین شوند.

در این دو فرمان، پوتین همچنین به وزارت خارجه روسیه دستور داده است تا مذاکرات با مقامات دونتسک و لوهانسک درباره «ایجاد روابط دیپلماتیک» را شروع کنند.

برخی رسانه‌های غربی با انتشار ویدیو‌هایی مدعی شدند اولین یگان‌های ارتش روسیه در حال ورود به جمهوری‌های خودخوانده «دونتسک» و «لوهانسک» هستند.

رئیس جمهور روسیه شامگاه دوشنبه در سخنانی گفت که اوضاع در منطقه دونباس در شرق اوکراین به مرحله بحرانی و دشواری رسیده است. رئیس جمهور روسیه گفت: تصمیم گرفتیم فوراً استقلال دو منطقه دونتسک و لوهانسک را به رسمیت بشناسیم.

منبع: مهر
برچسب ها: پوتین روسیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی