تیتر امروز

صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد
در نهمین برنامه دیدار اندیشه و دومین‌ گفت‌وگو با محمدرضا یوسفی اقتصاددان و استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد

در نهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قرآن‌پژوه به ادامه بحث در خصوص امکان یا امتناع اقتصاد اسلامی پرداخته شد.
کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...
گفت‌وگوی دیدارنیوز با کامران طالبی کارشناس اقتصادی

کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...

کامران طالبی تحلیلگر اقتصادی و محقق حقوق کارگران، در گفت‌وگو با دیدارنیوز از زوایای جدید و انتقادی به موضوع حقوق کارگران و مکانیسم و پروسه سالیانه تعیین حقوق و دستمزد کارگران در شورای عالی کار...
آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....
کل فوتبال ما را فساد گرفته است

عربشاهی: پرسپولیس سرباز ندارد، استقلالی‌ها به قانون تمکین کنند

بحث درباره خدمت سربازی دو بازیکن استقلال به درگیری لفظی میان سرخابی‌های پایتخت منجر شده و تقریبا هر روز یکی از مسوولان یا پیشکسوتان دو تیم در این باره به رقیب طعنه می‌زنند.

کد خبر: ۱۲۲۶۵۶
۱۱:۵۰ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰

عربشاهی: پرسپولیس سرباز ندارد، استقلالی‌ها به قانون تمکین کنند

دیدارنیوز: پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس سرباز ندارد و از آقایان می‌خواهم با مطرح کردن این صحبت‌ها فرافکنی نکنند.

سید ضیاء عربشاهی، در مورد بحث سربازی سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند و اظهارات اخیر پرویز مظلومی، عضو هیات مدیره استقلال مبنی بر اینکه بسیاری از نفرات تیم رقیب هم مشکل سربازی دارند، اظهار داشت: مظلومی در باشگاه استقلال سمت دارد و نمی‌خواهم جواب صحبت‌های وی را بدهم. به این صحبت‌ها هم کاری ندارم، اما درباره وضعیت سربازی دو بازیکن این تیم، مقصر اصلی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستند. افرادی در این دو مجموعه نشسته و کار‌هایی می‌کنند که خلاف قانون و منشور فوتبال است. در این حالت چه انتظاری می‌توان داشت؟

وی ادامه داد: آیا کسی که کارت بازیکنان را صادر می‌کند، مدارک بازیکن را نمی‌بیند و نمی‌داند وی دوران خدمت سربازی را گذرانده است؟ کل فوتبال ما را فساد گرفته است. دیدید عزیزی خادم چگونه با لابی بازی و هزینه کردن به جایگاه ریاست فدراسیون فوتبال رسید و خدا را شکر خیلی زود هم برکنار شد. در این حالت از سایر افراد چه انتظاری می‌توان داشت؟ هیات فوتبال و سازمان لیگ نباید مدارک بازیکنان را بررسی کنند؟ کاری به مرادمند و یزدانی ندارم، اما خلاف‌هایی از این دست در فوتبال ما زیاد است.

هافبک اسبق پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس بازیکن سرباز ندارد و آن‌ها در زمان مقرر یا خدمت کرده‌اند یا معافیت گرفته اند. با این حرف‌ها می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه ببرند. بدون تعصب می‌گویم این تیم امسال هم قهرمان می‌شود. هرچند استقلال در نیم فصل اول شد و اکنون هم صدرنشین است، اما برای این چیز‌ها به یک تیم جام نمی‌دهند، زیرا قهرمان و نایب لیگ در پایان فصل مشخص می‌شود. آقایانی که چنین ادعا‌هایی دارند و اینگونه می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه بکشانند، حواس‌شان باشد بلایی که در این سال‌ها سر این تیم آوردند، سر هیچ تیم دیگری نیاوردند.

عربشاهی ادامه داد: نمی‌خواهم از فرد خاصی اسم ببرم، اما از زمانیکه برخی آقایان به استقلال آمدند، همه کار انجام دادند تا این تیم به قهرمانی برسد. قانون برای همه یکسان است و فرقی بین بازیکن استقلال با پرسپولیس با گل‌گهر یا هر تیم دیگری وجود ندارد. همین الان خیلی از بازیکنان سرباز تیم‌های لیگ برتری در فجرسپاسی، ملوان، نیروی زمینی و سایر تیم‌های نظامی بازی می‌کنند تا از این طریق سربازی خود را بگذرانند. اکنون هم به این دلیل که دو بازیکن استقلال سرباز شده‌اند، آقایان فرافکنی می‌کنند و از آنجاییکه می‌دانند قهرمان لیگ نمی‌شوند، فرار رو به جلو می‌کنند.

وی اضافه کرد: مگر زمانیکه آجورلو، مدیرعامل باشگاه تراکتور بود احمد نوراللهی و امید عالیشاه برای گذراندن خدمت سربازی به این باشگاه نرفتند؟ اکنون هم باید استقلالی‌ها به قانون تمکین کرده و توپ را به زمین حریفان نیندازند. رفیق بازی را هم کنار بگذارند. هرچند استقلال امتیاز تیم‌های دیگر را جمع کرده، اما شخصیت قهرمانی ندارد. پرسپولیس در این سال‌ها شخصیت قهرمانی اش را نشان داده و به این دلیل که عدد «شش» برای ما پرسپولیسی‌ها در فوتبال مقدس است شک نکنید تیم ما امسال برای ششمین سال متوالی قهرمان می‌شود.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
آفرین به این ادبیات و اخلاق. بدون توهین به کسی, , واقعیات رو هم مطرح کرد. دمش گرم.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی