تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد

بدون «راستی‌آزمایی» درباره هیچ‌چیز توافق نشده است

اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار می‌گوید، تا وقتی درباره همه چیز توافق صورت نگیرد و راستی آزمایی نشوند، درباره هیچ چیز توافق نشده است.

کد خبر: ۱۲۲۶۴۸
۱۱:۱۷ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰

بدون «راستی‌آزمایی» درباره هیچ‌چیز توافق نشده است

دیدارنیوز: عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی درباره همه چیز توافق صورت نگیرد و راستی آزمایی نشوند، درباره هیچ چیز توافق نشده است.

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «آمریکا و طرف‌های غربی بدانند جمهوری اسلامی ایران بر یک توافق خوب و فوری تاکید دارد و مذاکره کنندگان ما در دولت سیزدهم با هوشیاری، تجربه تلخ از اعتماد‌های گذشته به آمریکا و طرف‌های غربی، ایستادگی بر رعایت خطوط قرمز، خوش بینی به آینده مذاکرات و جدیت عینی و مشهود برای رسیدن به توافق خوب تلاش می‌کنند. اما، تا وقتی درباره همه چیز توافق صورت نگیرد و راستی آزمایی نشوند، درباره هیچ چیز توافق نشده است.»

در حال حاضر دور هشتم مذاکرات تیم دیپلماسی کشورمان با طرف‌های غربی و اروپایی در رابطه با رفع تحریم‌ها علیه کشورمان در وین پایتخت اتریش ادامه دارد.

روز گذشته (یکشنبه ۱ اسفند) حسین امیرعبداللهیان رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با وزیر امور خارجه اسپانیا دیدار کرد و در خصوص مذاکرات رفع تحریم‌های ایران در وین گفت: گفتگو‌ها در وین به نقطه‌ای رسیده است که نیازمند اتخاذ تصمیمات سیاسی طرف غربی برای رسیدن به توافق هستیم و در این راستا سه کشور اروپایی به ویژه باید به نقش خود به عنوان اعضای برجام توجه نمایند و تلاش کنند حقوق و منافع مشروع ایران رعایت شود.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی