تیتر امروز

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان
در کارگروه تعیین وزیر نیرو چه خبر است؛ گزارش دیدارنیوز را بخوانید

سهم خواهی؛ مانع ارتباطی پزشکیان با متخصصان

یکی از کارگرو‌های پر حاشیه این روز‌های رئیس جمهور منتخب کارگروه انتخاب وزارت نیرو است. این گزارش به این موضوع می‌پردازد.
معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند
گفت‌وگوی دیدار با کارشناس حوزه معدن و صنایع وابسته

معدن و صنایع وابسته، لوکوموتیو پیشران اقتصاد کشور است/ایران و کشور‌های حوزه خلیج فارس نفرین شده نفت هستند

برنامه گفت‌وگوی اقتصادی دیدارنیوز، میزبان امیربیژن یثربی استاد پیشین دانشگاه، عضو سابق هیات پژوهشی دانشگاه اگزتر انگلستان در گروه ژئوتکنیک و مسئول تجاری‌سازی رشته صنایع و معادن پارک علم و فناوری...
سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.

رئیسی: سفر به قطر گام مهمی در جهت فعال‌شدن دیپلماسی همسایگی است

سید ابراهیم رئیسی پیش از سفر امروز به کشور قطر گفت: ما این سفر را گامی در جهت فعال‌شدن دیپلماسی همسایگی به‌ویژه با کشور‌های حوزه خلیج فارس می‌دانیم و استفاده از ظرفیت‌های این کشور‌ها در جهت توسعه روابط سیاسی و اقتصادی مفید خواهد بود.

کد خبر: ۱۲۲۶۱۷
۰۹:۱۹ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۰

رئیسی: سفر به قطر گام مهمی در جهت فعال‌شدن دیپلماسی همسایگی است

دیدارنیوز: رئیس جمهور پیش از عزیمت به قطر گفت: این سفر را گامی در جهت فعال‌شدن دیپلماسی همسایگی به‌ویژه با کشور‌های حوزه خلیج فارس می‌دانیم و استفاده از ظرفیت‌های این کشور‌ها در جهت توسعه روابط سیاسی و اقتصادی مفید خواهد بود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز پیش از عزیمت به قطر طی سخنانی اظهار داشت: این سفر به دعوت رسمی شیخ تمیم بن حمد امیر قطر با دو هدفِ گسترش روابط دوجانبه با کشور دوست و برادر و همسایه‌مان قطر گسترش و شرکت در مجمع کشور‌های صادرگننده گاز در جهان انجام می‌گیرد.

وی افزود: ما این سفر را گامی در جهت فعال‌شدن دیپلماسی همسایگی به‌ویژه با کشور‌های حوزه خلیج فارس می‌دانیم و استفاده از ظرفیت‌های این کشور‌ها در جهت توسعه روابط سیاسی و اقتصادی مفید خواهد بود و هم‌چنین که ما با کشور قطر میدان گازی مشترک داریم، همکاری‌های حوزه انرژی‌مان نیز قابل توجه است.

رئیس‌جمهور بیان کرد: از جمله اقداماتی که در این سفر می‌تواند مورد بحث و مذاکره قرار بگیرد ارتباطات در حوزه‌های اقتصادی و انرژی است. موضوع بعدی همکاری با مجمع کشور‌های تولید و صادرکننده گاز است؛ تشکیل این مجمع با ابتکار جمهوری اسلامی ایران انجام شده و ما از موسسین این مجمع هستیم و ایران، قطر و روسیه از مهم‌ترین کشور‌های تولیدکننده و صادرکننده گاز در جهان هستند.

رئیسی خاطر نشان کرد: امیدواریم در این سفر که هم به اعتبار دیدار‌های دوجانبه و هم به اعتبار شرکت در جممع عمومی صورت می‌گیرد، دیدار‌هایی با کشور‌های شرکت‌کننده در مجمع هم داشته باشیم و این برنامه‌ها قابل توجه خواهد بود و این سفر می‌تواند در جهت ارتقاء روابط سیاسی، اقتصادی و تجاری بین کشور‌های منطقه و حوزه خلیج فارس گام قابل توجهی بردارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی