تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان

تحول در بخش کشاورزی باعث امنیت غذایی کشور می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: تغییر و تحول اساسی باعث اقتصادی کردن بیشتر حوزه کشاورزی، و امنیت غذایی کشور را نیز تصمین می‌کند .

کد خبر: ۱۲۲۳۲۸
۰۰:۱۴ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

تغییر و تحول در بخش کشاورزی باعث افزایش درآمد و تضمین امنیت غذایی کشور می شود

به گزارش دیدارنیوز خوزستان آقارضا فتوحی شامگاه جمعه در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی ماشین ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی در نشست خبری بااصحاب رسانه، اظهار کرد:جای خوشحالی است که در کشور به جایی رسیده ایم که بسیاری از تجهیزات مورد نیاز بخش کشاورزی را در داخل تولید می‌کنیم و این دستاورد بزرگی به شمار می رود و امیدواریم این تجهیزات و منابع با توجه به پتانسیلی که در استان پهناور خوزستان وجود دارد، رونق بیشتری به خود بگیرد.

وی افزود: اکنون تمام تولیدکنندگان و فروشندگان و نمایندگان فروش مدعی بودند که بیشترین فروش آنها در استان خوزستان است و این نیز یک پارامتر مثبت برای این استان صنعتی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: خوزستان با توجه به پتانسیل خدادادی که دارد می‌تواند به همت جهاد کشاورزی و کشاورزان عزیز و همچنین تولیدکنندگان، تغییرات اساسی را در بخش کشاورزی ایجاد کند.

وی تصریح کرد: تغییر اساسی باعث اقتصادی کردن بیشتر حوزه کشاورزی، افزایش تولید و افزایش درآمد کشاورزان شده و امنیت غذایی کشور را نیز به همراه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت:امید است در تمامی بخش‌هایی که خوزستان دارای ظرفیت است بتوانیم رونق خوبی را شاهد باشیم؛ ما نیز به عنوان بخش اقتصادی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری برای هر اقدامی که باعث تحول در استان شود، حمایت‌های لازم را خواهیم داشت.

فتوحی اظهار داشت: همواره رقابت می‌تواند در ارتقای کیفیت محصولات اثرگذاری خوبی داشته باشد؛ شاید در دهه ۷۰ تنها عده‌ای خاص تجهیزات کشاورزی پیشرفته داشتند اما در حال حاضر تجهیزات خوبی در بخش کشاورزی وجود دارد و امید است این رونق اقتصادی و تجهیزات همچنان ادامه داشته باشد.

وی گفت: در حال حاضر در بحث نخیلات که ظرفیت بالایی در استان دارد، جای خالی یک دستگاه بالابر نخیلات در این نمایشگاه احساس می‌شود و اگر بتوانیم در این زمینه اقدامات موثری صورت دهیم و تجهیزات مورد نیاز را وارد کنیم، کار سازنده انجام شده و ما نیز می توانیم به تولید کنندگان تسهیلات لازم را ارائه دهیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان در پایان گفت: همچنین در بحث صیفی‌جات نیز دستگاه‌های از خارج وارد شده که این امر می‌تواند باعث رونق اقتصادی خوبی در استان شود.


برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی