تیتر امروز

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت
گفتگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با جوان‌ترین عضو شورای راهبری رئیس جمهور

محمد رهبری: پزشکیان درباره فیلترینگ رویا فروشی نکرد/ رئیسی از جلیلی بهتر بود/ حدود ۶ وزیر و معاون رئیس جمهور زن خواهیم داشت

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان جوان‌ترین عضو شورای راهبری چند روز مانده به اعلام نام وزرای دولت چهاردهم بود؛ محمد رهبری که عنوان جامعه شناس هم دارد، مهمان استودیو دیدار بود.

«آمانوف» برای امضای قرارداد با استقلال وارد تهران شد

عزیزبک آمانوف، ملی‌پوش ازبکستانی برای مذاکرات پایانی و عقد قرارداد رسمی با باشگاه استقلال، وارد تهران شد. آمانوف ۲۴ ساله همچنین به همراه لوکوموتیو تاشکند به ۲ مقام قهرمانی لیگ ازبکستان دست یافته است.

کد خبر: ۱۲۱۳۹۵
۰۸:۱۸ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

استقلال

دیدارنیوز: بازیکن ازبکستانی مد نظر تیم فوتبال استقلال وارد ایران شد.

به نقل از کانال رسمی باشگاه استقلال، عزیزبک آمانوف، ملی‌پوش ازبکستانی برای مذاکرات پایانی و عقد قرارداد رسمی با باشگاه استقلال، وارد تهران شد.

این بازیکن که سابقه عضویت در تیم‌های ملی امید و بزرگسالان ازبکستان را در کارنامه دارد، قابلیت بازی در پست‌های تهاجمی از جمله هافبک و وینگر و همچنین مهاجم نوک را داشته و به زودی قراردادی ۲ و نیم ساله با استقلال به امضا خواهد رساند.

آمانوف ۲۴ ساله همچنین به همراه لوکوموتیو تاشکند به ۲ مقام قهرمانی لیگ ازبکستان دست یافته است.

برچسب ها: آمانوف
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی