تیتر امروز

صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد
در نهمین برنامه دیدار اندیشه و دومین‌ گفت‌وگو با محمدرضا یوسفی اقتصاددان و استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد

در نهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قرآن‌پژوه به ادامه بحث در خصوص امکان یا امتناع اقتصاد اسلامی پرداخته شد.
کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...
گفت‌وگوی دیدارنیوز با کامران طالبی کارشناس اقتصادی

کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...

کامران طالبی تحلیلگر اقتصادی و محقق حقوق کارگران، در گفت‌وگو با دیدارنیوز از زوایای جدید و انتقادی به موضوع حقوق کارگران و مکانیسم و پروسه سالیانه تعیین حقوق و دستمزد کارگران در شورای عالی کار...
آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....

بررسی صحنه جنجالی بازی پیکان - استقلال

در نیمه دوم دیدار پیکان و استقلال، حرکت مجتبی حق‌دوست در عمق خط دفاعی حریف و تک‌به‌تک شدنش با علیرضا رضایی که در این بازی در درون دروازه استقلال ایستاده بود، حسابی جنجالی شد.

کد خبر: ۱۲۱۳۹۰
۰۷:۵۶ - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

پیکان

دیدارنیوز: بیژن حیدری در بازی پیکان- استقلال تصمیم بحث‌برانگیزی گرفت.

پیکان و استقلال امروز آخرین بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را برگزار کردند. بازی امروز دو تیم را بیژن حیدری سوت زد. نیمه اول بدون صحنه خاص داوری به پایان رسید، اما در نیمه دوم حرکت مجتبی حق‌دوست در عمق خط دفاعی حریف و تک‌به‌تک شدنش با علیرضا رضایی که در این بازی در درون دروازه استقلال ایستاده بود، حسابی جنجالی شد.

حق‌دوست در دقیقه ۵۷ در موقعیت تک‌به‌تک در حالی که دروازه‌بان استقلال از محوطه جریمه خارج شده بود، شوت خود را به سمت دروازه زد که توپ بعد از برخورد به رضایی دفع شد و راهی به دروازه پیدا نکرد. کادر فنی پیکان حسابی در این صحنه به تصمیم حیدری اعتراض داشتند و معتقد بودند رضایی با دست چپ خود توپ را دفع کرده، اما داور بازی این صحنه را هند تشخیص نداد و معتقد بود توپ به بدن دروازه‌بان استقلال خورده است.

با بازدید صحنه‌ی جنجالی بازی، اکثر کارشناسان داوری معتقد بودند که حیدری اشتباه کرده و رضایی بیرون از محوطه جریمه با دست خود مانع از گلزنی پیکانی‌ها شده. طبق قانون رضایی به دلیل این خطای هند بیرون از محوطه جریمه، باید با کارت قرمز داور هم روبرو می‌شد که این اتفاق نیفتاد.

استقلالی‌ها ۱۱ نفره به بازی ادامه دادند و تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه گلی به همراه نداشت تا دو وقت اضافه ۱۵ دقیقه‌ای آخرین تیم راه یافته به یک چهارم نهایی جام حذفی را مشخص کند. ارسلان مطهری که در آخرین بازی استقلال به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده بود و گل برتری را هم برای تیم خود زده بود، در دقیقه ۹۲ این بازی هم گل برتری را برای استقلال زد تا برای دومین هفته متوالی ناجی آبی‌پوشان شود.

بررسی صحنه جنجالی بازی پیکان - ستقلال

مجتبی حسینی سرمربی پیکان که از قضاوت حیدری رضایت نداشت، در پایان بازی گفت: «بحثی که درباره این بازی وجود دارد، مربوط به قضاوت بازی است. من عادت ندارم درباره مسائل داوری صحبت کنم و دوست ندارم درباره مسائل حاشیه‌ای حرف بزنم، اما نمی‌دانم اگر دروازه‌بان ما از محوطه جریمه بیرون می‌آمد و تک‌به‌تک را با دست می‌گرفت، داور به همین راحتی از آن صحنه می‌گذشت یا دروازه‌بان ما را اخراج می‌کرد؟ اگر بازیکن یک کارته ما دو دفعه مقابل حمله حریف را می‌گرفت، آیا داور کارت دوم را نمی‌داد تا اخراجش کند؟ به همین راحتی از این اتفاقات برای ما گذشتند».

استقلالی‌ها در حالی مقابل پیکان از داوری سود بردند که در بازی آخر خود در لیگ مقابل هوادار هم از داوری منتفع شده بودند. طبق نظر کارشناسان داوری در آن بازی هم یک پنالتی برای هوادار در دقایق پایانی گرفته نشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی