تیتر امروز

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست
در گفت‌وگوی دیدار اندیشه با یک فقیه و استاد دانشگاه و حوزه، مطرح شد:

سلیمانی اردستانی: هر پرچمی که بنام اسلام برداشته شود یا حقوق بشری است و یا اسلامی نیست

عبدالرحیم سلیمانی اردستانی در برنامه دیدار اندیشه گفت: اصرار بر حق تعیین سرنوشت مهمترین دلیل امتناع امام‌ حسین (ع) بر عدم بیعت با حاکم بود.
انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

انگیزه‌های سوءقصد به ترامپ چیست؟/ افشاگری طیب‌نیا درباره نقش جلیلی در به تصویب نرسیدن FATF

این یازدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

رییس هیات مذاکره‌کننده ایران راهی وین شد

باقری، رییس هیات مذاکره کننده کشورمان بامداد روز سه شنبه برای ادامه مذاکرات راهی وین شد. پیش بینی می‌شود که مذاکرات طبق چند هفته اخیر میان هیات‌های ایران و ۱+۴ خارج از چارچوب کمیسیون مشترک برجام نیز برگزار شود.

کد خبر: ۱۲۱۲۷۷
۰۹:۵۹ - ۱۹ بهمن ۱۴۰۰

رییس هیات مذاکره‌کننده ایران

دیدارنیوز: رییس هیات مذاکره کننده ایران بامداد روز سه شنبه برای ادامه مذاکرات راهی وین شد.

پس از یازده روز تنفس در مذاکرات و رایزنی سیاسی هیات‌های مذاکره کننده در پایتخت‌ها، مذاکره‌کنندگان روز سه‌شنبه به وین بازگشتند. قرار است مذاکرات دور هشتم از امروز عصر در سطح کارشناسی از سر گرفته شود و بعد از آن در چارچوب دیدار‌های دوجانبه و چندجانبه در سطح معاونان مذاکرات دنبال شود.

در عین حال پیش بینی می‌شود که مذاکرات طبق چند هفته اخیر میان هیات‌های ایران و ۱+۴ خارج از چارچوب کمیسیون مشترک برجام نیز برگزار شود.

تاکنون طرفین توانسته‌اند در زمینه نگارش متن و نزدیک کردن دیدگاه‌ها در موضوعات اصلی پیشرفت قابل توجهی به دست آوردند. اکنون از میزان پرانتز‌ها و موارد اختلافی کاسته شده است و در رابطه با دو موضوع "راستی‌آزمایی" و "تضمین‌ها" که در دو هفته اخیر مورد بحث بوده است، پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای به دست آمده است. اما در حوزه‌های رفع "تحریم‌"ها و "اقدامات هسته‌ای" هنوز به تصمیمات سیاسی طرف‌ها نیاز است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: مذاکرات وین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی