تیتر امروز

صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد
در نهمین برنامه دیدار اندیشه و دومین‌ گفت‌وگو با محمدرضا یوسفی اقتصاددان و استاد دانشگاه و حوزه مطرح شد:

صدای گروهی اقلیت در حوزه بدلیل ارتباط با نهاد‌های انتصابی بسیار بلند است/ تمامی راه‌های ارتباطی روحانیت منتقد با مردم بسته شد

در نهمین گفت‌وگوی دیدار اندیشه با محمدرضا یوسفی استاد دانشگاه و حوزه، محقق و قرآن‌پژوه به ادامه بحث در خصوص امکان یا امتناع اقتصاد اسلامی پرداخته شد.
کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...
گفت‌وگوی دیدارنیوز با کامران طالبی کارشناس اقتصادی

کامران طالبی: دولت نمی‌تواند بیش از حد، حقوق کارگران را بالا ببرد و این دلیل دارد...

کامران طالبی تحلیلگر اقتصادی و محقق حقوق کارگران، در گفت‌وگو با دیدارنیوز از زوایای جدید و انتقادی به موضوع حقوق کارگران و مکانیسم و پروسه سالیانه تعیین حقوق و دستمزد کارگران در شورای عالی کار...
آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟
افاضات اضافه

آقای علیرضا! تا آخر می‌مانی؟

عوام الملک در هفته‌ای که گذشت همه اتفاقات کشور و خارج از آن را زیر ذره‌بین برده و درباره جدل بین خواص‌البلد تهران نوشته: نرجس از عملکرد علیرضا انتقاد کرد و باعث شد طرفداران علیرضا ناراحت بشوند....

این «استقلال» رقیب ندارد!

استقلال برای خلق چنین کارنامه درخشانی، در چندین شاخص آماری رکورد کم‌نظیری از خود به جای گذاشته است. مهم‌ترین ویژگی آبی‌پوشان در این فصل استحکام خط دفاعی است.

کد خبر: ۱۲۰۸۲۲
۰۷:۵۹ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

مجیدی

دیدارنیوز: استقلال با پیروزی مقابل هوادار بهترین عملکردی که تیمی در تاریخ لیگ برتر داشته به نام خود ثبت کرده است.

استقلال با برتری مقابل هوادار، نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کرد تا اختلاف خود را در صدر جدول حفظ کند. این تیم نه تنها رتبه نخست این فصل را در اختیار دارد بلکه تیمی بهتر از استقلال تا این مقطع از فصل در تاریخ لیگ برتر نتیجه نگرفته است.

استقلال در مسیر قهرمانی

استقلال با ۳۸ امتیاز و تفاضل گل ۲۰ هفته شانزدهم را به پایان رساند. تا پیش از این دوره بهترین عملکرد تا هفته شانزدهم به سپاهان لیگ دوم تعلق داشت که با ۳۸ امتیاز تفاضل گل ۱۷ داشت. سایپا لیگ ششم و پرسپولیس لیگ هفدهم با ۳۷ امتیاز، پرسپولیس لیگ هفتم با ۳۶ و لیگ شانزدهم با ۳۵ امتیاز از جمله دیگر تیم‌های ممتاز تا هفته شانزدهم لیگ بوده‌اند. پرسپولیس در لیگ‌های نوزدهم و هجدهم و فولاد در لیگ چهارم، هفته شانردهم را با ۳۴ امتیاز به پایان رساند.

مرور ۲۰ دوره قبلی لیگ نشان می‌دهد که هرگاه تیمی در هفته شانزدهم، حداقل ۳۴ امتیاز داشته در پایان فصل قهرمان شده و این آمار شاگردان فرهاد مجیدی را برای شکستن طلسم قهرمان نشدن و پایان روند قهرمانی‌های رقیب سنتی خوش‌بین می‌سازد. البته پرسپولیس هم ۳۵ امتیازی است و با توجه به ادوار قبل، حدنصاب لازم برای قهرمانی را دارد. این برای نخستین بار در تاریخ لیگ برتر است که در هفته شانزدهم، دو تیم بیش از ۳۴ امتیاز کسب کرده‌اند.

استقلال شکست‌ناپذیر در آستانه رسیدن به رکورد تاریخ لیگ برتر

استقلال برای خلق چنین کارنامه درخشانی، در چندین شاخص آماری رکورد کم‌نظیری از خود به جای گذاشته است. مهم‌ترین ویژگی آبی‌پوشان در این فصل استحکام خط دفاعی است. هرچند که از ثبات دفاعی این تیم در هفته‌های اخیر نسبت به ابتدای فصل کاسته شده، ولی به هر حال این تیم با ۱۱ کلین‌شیت به همراه چند تیم دیگر رکورددار بیشترین بسته نگه داشتن دروازه تا این مقطع از فصل هستند. استقلال ۶ گل دریافت کرده که تنها پرسپولیس لیگ شانزدهم و استقلال خوزستان لیگ پانزدهم آمار بهتری از این تیم داشته است.

استقلال هفته شانزدهم را در شرایطی به پایان رساند که همچنان مقابل تعداد شکست این تیم عدد صفر درج شده است. در ادوار قبلی تنها پرسپولیس و سپاهان لیگ هجدهم و پرسپولیس لیگ هفتم تا هفته شانزدهم باختی نداشتند. سپاهان لیگ هجدهم رکورددار بیشترین تعداد بازی بدون باخت در شروع فصل است. این تیم در آن فصل تا هفته بیستم که مقابل تراکتور ۲ بر صفر مغلوب شد شکستی نداشت و یکی از اهداف استقلال در این فصل شکستن این رکورد است.

ذوب‌آهن، تراکتور، فجرسپاسی و نساجی که همگی در حال حاضر در نیمه پایینی جدول قرار دارند، حریفان استقلال تا هفته بیستم هستند و صدرنشین فعلی لیگ در صورت بی‌شکست ماندن مقابل این رقبا رکورددار تاریخ لیگ برتر خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی